مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

دقیق‌ترین نظرسنجی انتخاباتی مربوط به کدام نهاد بود؟

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری

یکی از مهم ترین ابزارهای مورد استفاده در انتخابات برای پیش بینی، نظرسنجی های انجام شده توسط سازمان های مختلف است. در انتخابات ریاست جمهوری سال 1403 هجری قمری چندین بار به نتایج این نظرسنجی ها استناد شد.

دنیای اقتصاد نظرسنجی های مختلفی را جمع آوری کرده است و نظرسنجی مرکز تحقیقات شورا نزدیک ترین نظرسنجی به نتایج انتخابات بوده است.

این منبع خبری همچنین مهم ترین نظرسنجی های انجام شده در هفته قبل از دور دوم انتخابات را گردآوری و با نتایج نهایی انتخابات مطابقت داد.

بر این اساس، در زمینه پیش‌بینی آرای نامزدها، نظرسنجی‌ها و ملت (مرکز افکارسنجی وابسته به مرکز پژوهش‌های شورا) نزدیک‌ترین به نتایج نهایی بودند. از نظر میزان مشارکت، نظرسنجی سوال و رای بیشترین شباهت را به نتایج نهایی داشت.

کدام نهاد در نظرسنجی انتخابات دقیق تر بود؟

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *