مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

قابلیت تازه اینستاگرام برای ابراز عشق و علاقه!

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال کار بر روی نسخه ارتقا یافته دکمه لایک برای نشان دادن قدردانی بیشتر است.

یک ویژگی جدید در اینستاگرام برای ابراز عشق!

TechNock گزارش می دهد که شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال کار بر روی نسخه ارتقا یافته دکمه لایک برای نشان دادن قدردانی بیشتر است. افشاگر معروف و مهندس معکوس، الساندرو پالوزی، گزینه Super Like را در حال کار کشف کرد.

بر اساس جزئیات به دست آمده، گزینه Super Like برای استوری های منتشر شده در اینستاگرام در دسترس خواهد بود. می توانید با ضربه زدن و نگه داشتن دکمه قلبی شکل، داستان ها را بسیار دوست داشته باشید. با این حال، این ویژگی محدودیت هایی دارد و شما فقط می توانید از یک سوپر مانند هر 24 ساعت استفاده کنید.

نیووین نوشت: در سال 2016، اینستاگرام ویژگی Stories را معرفی کرد که به کاربران اجازه می دهد عکس ها، متن ها و ویدیوهایی را که تنها 24 ساعت در این پلتفرم فعال بوده اند، ارسال کنند. بعدا، اینستاگرام برای افزایش تعامل در استوری ها و کاهش شلوغی در پیام های مستقیم (DM)، دکمه لایک را اضافه کرد.

اگر می خواهید استوری ها را برای مدت طولانی تری نگه دارید، می توانید از ویژگی هایلایت برای پین کردن استوری ها به صفحه پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید. در غیر این صورت پس از پایان 24 ساعت، داستان ها به بخش آرشیو منتقل می شوند.

اینستاگرام اخیراً استیکرهای جدیدی اضافه کرده است که به کاربران امکان می دهد با سایر کاربران در این پلتفرم همکاری کنند. در حال حاضر امکان اشتراک گذاری داستان با همه یا فقط با دوستان نزدیک وجود دارد. اما اینستاگرام روی توانایی ایجاد لیست های سفارشی برای اشتراک گذاری استوری ها کار می کند.

هنوز مشخص نیست که آیا اینستاگرام آزمایش ویژگی Super Like را با گروه محدودی از کاربران آغاز کرده است یا خیر و چه زمانی این ویژگی برای عموم مردم عرضه خواهد شد.

غول شبکه اجتماعی متا در حال آماده سازی چندین ویژگی اضافی از جمله اشتراک گذاری بهبود یافته با موضوعات، موضوعات چت مبتنی بر هوش مصنوعی، اشتراک گذاری متقابل داستان ها در واتس اپ و مدیریت پوشه برای پیام های مستقیم است.

طبق گزارش‌ها، اینستاگرام در حال کار بر روی قابلیتی به نام Ad Break است که به آن اجازه می‌دهد تبلیغات غیرقابل پرش در فید کاربران نمایش داده شود. همچنین، یکی از مدیران سامسونگ فاش کرد که این شرکت در حال توسعه دکمه تعویض سوپر HDR برای سری گلکسی اس 24 با اینستاگرام است.

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *