مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

ایتالیا: حمله به نیرو‌های یونیفل غیرقابل قبول است

تبلیغات بنری


نخست وزیر ایتالیا همزمان با انتشار گزارش هایی مبنی بر حمله مجدد رژیم صهیونیستی به نیروهای یونیفل، هرگونه حمله به یونیفل را غیرقابل قبول توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، دفتر نخست وزیری ایتالیا عصر امروز در بیانیه ای اعلام کرد که جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا در گفتگو با بنیامین نتانیاهو همتای صهیونیست خود هرگونه حمله به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد مستقر در لبنان (یونیفل) را غیرقابل قبول توصیف کرد. ” خواندن

ایتالیا یکی از کمک کنندگان اصلی به نیروهای یونیفل است.

به گزارش دفتر نخست وزیری ایتالیا، ملونی در گفت وگوی تلفنی با نتانیاهو خواستار «اجرای کامل» قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره لبنان شد و بر ضرورت فوری کاهش تنش ها در منطقه تاکید کرد.

اخیرا تعدادی از نظامیان یونیفل در حملات رژیم صهیونیستی به لبنان مجروح شدند.

ساعاتی پیش نیروهای یونیفل ضمن اعلام ورود 3 گروه از نظامیان رژیم صهیونیستی به لبنان از مجروح شدن 15 نفر از نیروهای خود در نتیجه حمله نیروهای این رژیم خبر دادند.

یونیفیل اعلام کرد که دو تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی ورودی اصلی شهر رامیه را منهدم کرده و به زور وارد آن شدند.

ایتالیا: حمله به نیروهای یونیفل غیرقابل قبول است

این نیروی سازمان ملل اعلام کرد که از ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص این حملات هولناک توضیح خواسته است.

با این حال نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل خواستار خروج نیروهای یونیفل از جنوب لبنان شد و گفت: امتناع از خروج نیروهای یونیفل از جنوب لبنان به معنای گروگان گرفتن آنهاست. در دست سازمان ملل متحد.» حزب الله و به خطر انداختن جان آنها و سربازان ما.»

اظهارات مداخله جویانه نتانیاهو در حالی مطرح می شود که سخنگوی یونیفل با اشاره به درخواست ارتش رژیم صهیونیستی برای خروج نیروهای یونیفل از پایگاه های خود در جنوب لبنان، اعلام کرد که هیچ طرفی نمی تواند برای خود درباره سرنوشت ماموریت این نیرو تصمیم گیری کند. نیروهای یونیفل در این منطقه.

این سخنگو گفت: نیروهای یونیفل به درخواست دولت لبنان به ماموریتی که شورای امنیت به آنها محول شده است ادامه می دهند. بنابراین، مأموریت یونیفل در جنوب لبنان یک تصمیم مشترک است و هیچ دولت یا نهادی نمی تواند به تنهایی در مورد این مأموریت تصمیم گیری کند.

وی افزود: نیروهای اسرائیلی از ما خواستند که پایگاه های خود را در امتداد خط آبی ترک کنیم حضور بین المللی در جنوب لبنان، زیرا حضور ما مهم است و باید دستوری را که توصیه کردیم، اجرا کنیم.

ارتش اسرائیل در 23 سپتامبر (2 مهر) حملات گسترده خود را به لبنان با ده ها حمله هوایی به حومه جنوبی بیروت و شهرها و روستاهای واقع در جنوب لبنان آغاز کرد و همچنان به این حملات ادامه می دهد.

همچنین رژیم صهیونیستی تلاش های خود را برای نفوذ زمینی به برخی از مناطق مرزی لبنان آغاز کرد که با رویارویی شدید نیروهای حزب الله لبنان مواجه شد و تمامی تلاش های دشمن صهیونیستی برای پیشروی و اشغال برخی روستاهای جنوبی ناکام ماند. مرز با فلسطین اشغالی. حزب الله لبنان اعلام کرد که تا پایان جنگ غزه به حملات خود علیه رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی ادامه خواهد داد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *