مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

ایستگاه بعدی بیت‌کوین

۱ دقیقه خوانده شده
ایستگاه بعدی بیت‌کوین

تبلیغات بنری


قیمت بیت کوین به زیر 54000 دلار رسیده است در حالی که بسیاری معتقدند روند صعودی آن ادامه دارد. اما سوال اصلی اینجاست که آیا روند صعودی بیت کوین در حال حاضر به پایان رسیده است یا اینکه هنوز می توانیم به رشد قیمت امیدوار باشیم. در حال حاضر، عدم اطمینان در مورد سیاست آینده فدرال رزرو بزرگترین دلیل کاهش قیمت ارزهای دیجیتال بوده است.

بر اساس گزارش اکونومیست، روند بازار ارزهای دیجیتال از روز سه شنبه چندان برای معامله گران مطلوب نبوده و بیت کوین از زمان رسیدن به 73000 دلار بیشترین کاهش قیمت را شاهد بوده است. در نشست بانک مرکزی اروپا در روز سه شنبه، بسیاری از معامله گران انتظار داشتند که جروم پاول زمان دقیق کاهش نرخ بهره را اعلام کند. اما عدم اعلام این بار نشان دهنده تاخیر فدرال رزرو در کاهش نرخ بهره بود. به نظر می رسد این نهاد سیاست گذار به دنبال شواهد اقتصادی بیشتری برای کاهش نرخ بهره است. سیاستگذاران این نهاد در حال حاضر بر این باورند که وضعیت بازار کار و افزایش دستمزدها و همچنین افزایش خرید خانوارها از جمله دلایلی است که نشان می دهد اقتصاد هنوز با افزایش نرخ سود با ضعف مواجه نشده است. اما از سوی دیگر داده‌های پروژه‌های خرد و صورت‌های مالی بسیاری از این پروژه‌ها نشان می‌دهد که نرخ سود بالا مشکلات زیادی را در تامین مالی این پروژه‌ها ایجاد کرده و به همین دلیل شرایط پیچیده‌ای به وجود آمده است.

روند قیمت بیت کوین نشان می دهد که معامله گران ارزهای دیجیتال اولین قربانیان تعلل فدرال رزرو بودند. کاهش 12 درصدی در چهار روز گذشته قیمت بیت کوین را به زیر میانگین متحرک ساده 200 روزه 58000 دلار رسانده است. میانگین متحرک 200 روزه یک شاخص کلاسیک برای پیش بینی روند بازار است. به ساده ترین زبان ممکن، این میانگین نشان می دهد که تا زمانی که قیمت بالاتر از آن باشد، روند صعودی وجود دارد و زمانی که به زیر این میانگین کشیده شود، بازار در فاز نزولی قرار می گیرد. اما مشکل فعلی این است که وضعیت فعلی بازار پیچیده تر از در نظر گرفتن تنها عوامل فنی است.

در سال‌های اخیر، بازار ارزهای دیجیتال نسبت به سیاست‌گذاران بسیار حساس است. در حال حاضر قیمت بیت کوین به سیاست های فدرال رزرو بستگی دارد. از نظر فنی، پشتیبانی 52000 دلاری نکته بعدی است که احتمالاً قیمت را پشتیبانی می کند و برای مدتی در این محدوده نوسان می کند. اما نکته مهمتر نتیجه گزارش مشاغل است که شامگاه گذشته منتشر شد. از آنجایی که در زمان نگارش این گزارش هنوز این آمار منتشر نشده است، نمی توان تحلیل دقیقی از آن ارائه کرد، اما در صورت مناسب بودن شرایط، احتمال کاهش آن افزایش می یابد سپتامبر که در این صورت قیمت پشتیبانی می شود.

ایستگاه بعدی بیت‌کوین

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *