مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

اینجا زیبا‌ترین و تماشایی‌ترین جنگل ایران در پاییز است

تبلیغات بنری


پاییز، فصلی که نامش را می شنوی، چیزی که به ذهنت می رسد رقص هزاران برگ رنگارنگ با صدایی آرامش بخش است. آیا می توان در پاییز آمد و این عظمت زیبایی را شاهد نبود؟ قدم زدن در جنگل هیرکانی در النگدیر این فرصت را به شما می دهد تا طبیعتی را ببینید که در آن امواج عشق وجود دارد.

به گزارش اسنا، وجود هزاران تنه درخت انجیلی در دامنه جنوبی استان گلستان به عنوان سپری رنگارنگ در ورودی جنگل های هیرکان منظره ای جدید و منحصر به فرد در فصل پاییز ایجاد می کند که در جای جای گلستان به چشم می خورد.

درختانی که به دلیل ویژگی های بارز برگ هایشان از زیباترین درختان جنگل های ایران به شمار می روند.

تنوع شکل، اندازه و رنگ برگ های آن هر رهگذری را مجذوب خود می کند که گرگانی ها را بر آن داشت تا جشنواره هزار رنگ پاییزی را برای بهره برداری از پارک جنگلی انگداری و اجرای تمرین خیالی برگ های کتاب مقدس در این پارک تا بتوانند جادوی استان را تقدیم کنند.

انگداری; شگفت انگیزترین جنگل ایران در پاییز خود با هزاران رنگ

سفر بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان است که همیشه به دنبال زمان مناسب برای خود است، اما سفر تنها به بازدید از یک شهر محدود نمی شود و دیدن آثار تاریخی یک منطقه نیز یکی از لذت بخش ترین فعالیت ها به حساب می آید . برای سفر. ایران با اقلیم های مختلف در همه جا جاذبه های طبیعی زیادی دارد که دیدن آنها خالی از لطف نیست. در میان همه این بناها، جنگل آنگادهاری یکی از زیباترین و لذت بخش ترین نقاشی های خداوند به شمار می رود. زیبایی این جنگل در هر فصلی از سال متفاوت است، اما بهترین فصل برای تفریح ​​و استراحت، پاییز است.

موقعیت جغرافیایی جنگل ناگداری

یکی از زیباترین دیدنی های طبیعی گرگان که در پنج کیلومتری این شهر قرار دارد، جنگل انگداری است. امروزه این جنگل تقریباً 185 هکتاری به پارک جنگلی تبدیل شده و یکی از بهترین مکان ها برای استراحت و دور شدن از هیاهوی شهر است.

اینجا زیباترین و شگفت انگیزترین جنگل ایران در فصل پاییز است

گیاهان جنگلی

جنگل النگدیر دارای انواع گیاهانی مانند توسکا، کامفری، بید، گلایل، شیره، افرا، مریم گلی، کاج و بلوط است. استان گلستان و شهر گرگان مانند سایر نقاط ایران دارای چهار فصل هستند و هر فصل زیبایی های خاص خود را دارد اما در این میان پاییز یکی از هیجان انگیزترین فصل ها برای سفر به این جنگل زیباست.

یک شب اقامت در دل طبیعت

یکی از بهترین و لذت بخش ترین وسایل تفریح ​​در جنگل ها، گردهمایی های دسته جمعی کنار آتش و نوشیدن چای روی هیزم است. جنگل انگداری با توجه به امکاناتی که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای دوری از شهر و استرس های روزانه و تجربه درختان پاییزی و رنگارنگ به حساب می آید.

اینجا زیباترین و شگفت انگیزترین جنگل ایران در فصل پاییز است

قدم زدن در مسیر سلامتی

تصور قدم زدن در میان انبوه درختان زرد و نارنجی کار سختی نیست، کافی است از جنگل النگدیر گرگان دیدن کنید. یکی دیگر از تفریحات این پارک جنگلی مسیر سلامت است که می توانید ساعاتی قبل از طلوع آفتاب در آن به پیاده روی اختصاص دهید.

رودخانه ای بهشتی در میان جنگل

وجود آب در کنار جنگل یکی از زیباترین ترکیبات خلقت است. از دیگر دیدنی های جنگل النگداری می توان به رودخانه قلاشی و چشمه های اطراف آن اشاره کرد.

اینجا زیباترین و شگفت انگیزترین جنگل ایران در فصل پاییز است

امکانات پارک جنگلی

جنگل ننگداری به عنوان هفتمین منطقه گردشگری برتر ایران و پارک جنگلی در استان گرگان دارای امکانات بسیار مناسبی برای اقامتی کوتاه است که از جمله آنها می توان به سرویس بهداشتی، برق، پارک کودک، نمازخانه و … اشاره کرد.

مسیر دسترسی

جنگل انگداری در پنج کیلومتری غرب گرگان قرار دارد و برای رفتن به آن باید از سمت این جنگل از خیابان ناهارخوران وارد شوید. نکته مهم دیگر در مورد این پارک جنگلی ممنوعیت تردد خودرو در روزهای زوج است، بنابراین خودرو در این ایام باید در پارکینگ پارک شود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *