مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

بلومبرگ: اپل می‌خواهد نازک‌ترین آیفون، مک‌بوک پرو و اپل واچ را بسازد

۱ دقیقه خوانده شده
بلومبرگ: اپل می‌خواهد نازک‌ترین آیفون، مک‌بوک پرو و اپل واچ را بسازد

تبلیغات بنری


یکی از خبرنگاران بلومبرگ می گوید که بعد از آیپد پرو M4 که باریک ترین تبلت اپل بود، این روند در آیفون، مک بوک پرو و ​​اپل واچ ادامه خواهد داشت.

به گزارش دیجیاتو، چندی پیش اپل از آیپد پرو جدید با تراشه M4 رونمایی کرد که باریکتر از آی پاد نانو با ضخامت 5.1 میلی متر بود. حالا بلومبرگ در گزارشی جدید می گوید عرضه این دستگاه راه را برای ورود دستگاه های جدید اپل به بازار هموار می کند که قرار است باریک ترین و سبک ترین دستگاه ها در رده خود باشند.

مارک ژرمن، خبرنگار بلومبرگ، در یادداشتی جدید مدعی شده است که آیپد پرو M4 آغازگر دسته جدیدی از دستگاه های اپل خواهد بود که قصد دارند عنوان نازک ترین و سبک ترین محصولات را در مقابل رقبا به خود اختصاص دهند. در این گزارش، ژرمن اطلاعات قبلی فاش شده توسط وب سایت The Information را تایید می کند. بر اساس این اطلاعات، سری آیفون 17 دارای مدل جدیدی با طراحی جدید خواهد بود که بسیار باریکتر از آیفون های فعلی خواهد بود.

آیفون، مک بوک پرو و ​​اپل واچ به تازگی نازک تر شده اند

یکی از خبرنگاران بلومبرگ می گوید که اپل همچنین در حال کار بر روی نسخه های جدید مک بوک پرو و ​​آی پد پرو است که باریک تر از نسخه فعلی هستند. اعتقاد بر این است که حتی اپل واچ نیز نازکتر خواهد شد تا این طراحی جدید در تمامی محصولات این شرکت پیاده سازی شود.

بلومبرگ: اپل می‌خواهد نازک‌ترین آیفون، مک‌بوک پرو و اپل واچ را بسازد

نکته جالب اینجاست که MacBook Pro 2021 با طراحی مجدد ضخیم تر و سنگین تر شده است. در این طراحی جدید شاهد بازگشت پورت های Magsafe، HDMI و کارت SD بودیم. حال باید دید کاهش ضخامت این دستگاه به معنای حذف برخی از این پورت ها است یا خیر.

مارک ژرمن قبلا گفته بود که اپل واچ با این حال هنوز نمی دانیم این دستگاه چه زمانی معرفی می شود. همچنین مشخص نیست که مک بوک پرو جدید طراحی شده در چه تاریخی عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه طراحی بسیاری از محصولات اپل به بلوغ رسیده است، این شرکت می تواند با تمرکز بر کاهش ضخامت آنها حرف های جدیدی بزند. اما باید ببینیم که آیا مصرف کنندگان به این تغییر واکنش مثبت نشان می دهند یا خیر.

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *