مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

بهترین سریال‌های «کمدی‌-عاشقانه» کره‌ای بر اساس امتیاز IMDb

۱ دقیقه خوانده شده
بهترین سریال‌های «کمدی‌-عاشقانه» کره‌ای بر اساس امتیاز IMDb

تبلیغات بنری


ژانر کمدی رمانتیک یا Rom-Com یکی از ژانرهای محبوب در بین طرفداران سریال های کره ای است. در واقع می توان گفت که دنیای K-drama بیش از هر چیز دیگری در دنیا با این ژانر آشناست.

به گزارش فرادید، این سریال ها فقط «کمدی های عاشقانه» نیستند. بسیاری از آنها ما را به دنیای مختلف داستان، تاریخ، سیاست، ورزش و حتی آشپزی می برند. در اینجا لیستی از بهترین کمدی های کره ای وجود دارد که همه آنها در IMDb دارای امتیاز بالای 8 هستند.

1. در حالی که خواب بودید

بهترین سریال‌های «کمدی‌-عاشقانه» کره‌ای بر اساس امتیاز IMDb

تعداد قسمت ها: 32

بازیگران: بائ سوزی، لی جونگ سوک، جونگ هه این، لی سانگ یئوب

سال انتشار: ۱۳۹۶

امتیاز فیلم در IMDb: 8.3/10

این کمدی رمانتیک با ترکیب مناسبی از فانتزی و درام، داستان زنی به نام نام هونگ جو را روایت می کند که توانایی دیدن وقایع آینده را در رویاهای خود دارد. از طرفی در این داستان دادستانی به نام جونگ جائه چان داریم که سعی می کند قبل از وقوع آنها را متوقف کند.

2. دکتر عاشقانه

بهترین سریال کره ای

تعداد قسمت ها: 54

بازیگران: هان سوک کیو، وو مین بیون، جین کیونگ، کیم مین جائه

سال انتشار: ۱۳۹۵

امتیاز فیلم در IMDb: 8.4/10

این کمدی رمانتیک کره ای برخی از بهترین بازیگران دنیای K-Drama زمان خود را به نمایش می گذارد. داستان سریال حول محور زندگی یک پزشک ماهر و بزرگ به نام دکتر کیم می باشد. داستان اصلی با ملاقات دکتر کیم با دو دانشجوی پزشکی شروع می شود که هر دو به روش های مختلف به آموزش بیشتری برای درک بهتر حرفه پزشکی نیاز دارند.

3. کلاس Itaewon

بهترین سریال کره ای

تعداد قسمت ها: 16

بازیگران: پارک سئو جون، کیم دا می، یو جائه میونگ

سال انتشار: 2020

امتیاز فیلم در IMDb: 8.2/10

این یک درام کره ای کمدی عاشقانه درباره مردی است که رستورانی را در محله Itaewon راه اندازی می کند تا از پسر مدیر عامل شرکتی که پدرش را کشته است انتقام بگیرد. این سریال توانسته است بین داستان های کمدی و انتقام جویانه تعادل برقرار کند و نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.

4. کیمیای ارواح

بهترین سریال کره ای

تعداد قسمت ها: 30

بازیگران: لی جائه ووک، هوانگ مین هیون، یو جون سانگ

سال انتشار: 2022

امتیاز فیلم در IMDb: 8.8/10

این کمدی رمانتیک که ترکیبی از درام و فانتزی است، داستان جادوگران جوان و سرنوشت های پیچیده ای را روایت می کند که به یک تکنیک جادویی ممنوعه به نام «کیمیاگری ارواح» گره خورده است. این طلسم ممنوعه قدرت انتقال ارواح بین بدن ها را دارد. داستان اصلی از آنجا شروع می شود که یک روح قاتل به نام Naxo در بدن زنی ضعیف تر به نام Moo-deok به دام می افتد.

5. پیشنهاد تجاری

بهترین سریال کره ای

تعداد قسمت ها: 12

بازیگران: Ahn Hyo-seob، Kim Se-jung، Seol In-ah

کارگردان: پارک سان هو

سال انتشار: 2022

امتیاز فیلم در IMDb: 8.1/10

این کمدی رمانتیک داستان هری با بازی کیم سه جونگ را روایت می کند که اتفاقاً رئیس شرکت خود را در یک قرار کور ملاقات می کند. این سریال توسط پارک سان هو کارگردانی شده و توسط Seol Hae Han، Bo Hee Hong و Hee Hwa نوشته شده است. این سریال با بازی بهترین بازیگران کره ای بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

6. زادگاه دهکده ساحلی چا چا چا

بهترین سریال کره ای

تعداد قسمت ها: 17

بازیگران: شین مین آه، کیم سون هو، جین سو

سال انتشار: 2021

امتیاز فیلم در IMDb: 8.4/10

این کمدی عاشقانه داستان دندانپزشکی به نام هی جین با بازی شین مین آه را روایت می کند که در حین بازدید از یک روستای ساحلی کفش خود را گم می کند. هونگ دو شیک (کیم سون هو)، یک فرد چند ماهه که وظایف مختلفی را برای روستاییان انجام می دهد و بنابراین در شهر خود بسیار مورد احترام است، این کفش را پیدا می کند و به این ترتیب آن دو با یکدیگر ملاقات می کنند.

7. هواپیما روی شما سقوط می کند

بهترین سریال کره ای

تعداد قسمت ها: 19

بازیگران اصلی: هیون بین، سون یه جین، سئو جی هی، کیم جونگ هیون

سال انتشار: 2019

امتیاز فیلم در IMDb: 8.7/10

این تریلر کمدی عاشقانه داستان یک تاجر زن اهل کره جنوبی به نام یون سِری با بازی سون ی جین را روایت می کند که پس از تصادف در خلال پرواز تفریحی خود در کره شمالی فرود اضطراری می کند. او در آنجا با ری جئونگ هیوک، افسر ارتش کره شمالی آشنا می شود. افسر جوان سعی می کند از جادوی من محافظت کند و پنهان کند. کم کم رابطه عاطفی بین این دو نفر شکل می گیرد.

8. Imp

بهترین سریال کره ای

تعداد قسمت ها: 16

بازیگران: جونگ یو، کیم جو یون، لی دونگ ووک، یو این نا

سال انتشار: ۱۳۹۵

امتیاز فیلم در IMDb: 8.6/10

این کمدی عاشقانه داستان یک عروس، لعنت ابدی، زندگی های متعدد، پیام آور مرگ و گذشته ای غم انگیز را روایت می کند. داستان اصلی سریال حول محور جن یا اجنه ای می چرخد ​​که برای پایان دادن به زندگی جاودانه اش به یک زن انسانی نیاز دارد.

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *