مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

(تصاویر) «بهترین آسمانخراش جهان» در سال ۲۰۲۴

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


هتل 23 طبقه پان پاسیفیک گاردن در سنگاپور به عنوان بهترین آسمان خراش جدید جهان انتخاب شده است. هتل باغ 140 متری که در ژوئن 2023 افتتاح شد، همچنین سه جایزه دیگر از جمله بهترین ساختمان بلند بین 100 تا 199 متر دریافت کرد. این جوایز در کنفرانسی که از 23 تا 27 سپتامبر در لندن و پاریس برگزار شد، اعلام شد. خاویر کوینتانا دی یونا، مدیر اجرایی شورا، گفت که این هتل “بهترین شهرسازی عمودی امروزی را تجسم می بخشد.”

به گزارش فرادید، شهرسازی عمودی به رویکردی اطلاق می‌شود که بر توسعه عمودی فضاهای شهری مانند آسمان‌خراش‌ها و سازه‌های چند سطحی تمرکز دارد که استفاده از زمین را به حداکثر می‌رسانند.

(عکس) این جنگل عمودی است

باغ هتل با گنجاندن گل‌ها و گیاهان در سراسر طراحی خود، میراث سنگاپور را گرامی می‌دارد، در حالی که مرزهای توسعه شهری پایدار را در یک محیط شهری متراکم و شلوغ پیش می‌برد، و همچنین گواهی بر تعهد هتل به کاهش مصرف انرژی و آب است. به عنوان مثال، پنل های خورشیدی برای تامین انرژی مناطق مشترک استفاده می شود، آب باران برای آبیاری استفاده می شود و ضایعات مواد غذایی از طریق یک هاضمه زیستی در محل به طبیعت بازگردانده می شود.

(عکس) این جنگل عمودی است

تراس ساحل

در طراحی این هتل 343 اتاقه توسط گروه معماری Woha مستقر در سنگاپور، چهار محیط جزیره مانند (جنگل، ساحل، باغ و ابر) در یک ساختمان خیره کننده گرد هم آمده اند.

در Forest Terrace، مهمانان وارد دهلیزی با سقف بلند پر از درختان سر به فلک کشیده می شوند. آنها می توانند در استخرهای زمردی شنا کنند و در ساحل شنی پر پیچ و خم و با حاشیه نخل در منطقه دوم، تراس ساحلی، شادی کنند. آلاچیق باغ، باغی آراسته شده با ایوان، چمن، چشمه، باغ و در نهایت آلاچیق ابری با سالن رقص بدون ستون، فضایی برای برگزاری مراسم و مهمانی ها است.

(عکس) این جنگل عمودی است

بالکن جنگلی

آقای لیام وی سین، مدیر عامل UOL Group، شرکت مادر گروه هتل پان پاسیفیک، گفت این عنوان افتخار بزرگی است. وی با اشاره به رویکرد طراحی هتل که ساختمان‌ها و طبیعت را به یکدیگر متصل می‌کند تا فضاهای سالم‌تر و قابل زندگی‌تری برای مردم ایجاد کند، گفت: این افتخار ما را در بین بهترین‌های دنیا قرار می‌دهد و تلاش مشترک ما را در حمایت از معماری دوست‌دار طبیعت برجسته می‌کند.

(عکس) این جنگل عمودی است

(از سمت چپ بالا) تراس جنگلی، تراس ساحلی، تراس باغ و تراس ابری در هتل پان پاسیفیک گاردن

ساختمان Pan Pacific Orchard به نسبت پلان سبز (معیار مساحت فضای سبز در مقایسه با مساحت منطقه توسعه) بیش از 300% دست یافته است.

(عکس) این جنگل عمودی است

هتل Ag Pen Pacific با 343 اتاق توسط گروه معماری Woah مستقر در سنگاپور طراحی شده است.

به گزارش وب سایت گروه معماری Voa، این پروژه برنده جایزه CTBUH شهری 2019 و بهترین ساختمان با کاربری مختلط شد.

آقای وونگ مون سام، یکی از بنیانگذاران WOA می گوید: “باغ پان پاسیفیک نشان داده است که ما می توانیم با خود طبیعت در طراحی ساختمان هایمان برای طبیعت کار بیشتری انجام دهیم.”

(عکس) این جنگل عمودی است

این طرح مرزهای طراحی ساختمان های بلند، طبیعت یکپارچه و امکانات را در سطوح مختلف برای ایجاد محیطی پایدار و قابل زندگی جابجا کرده است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *