مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

(تصاویر) بیوگرافی، عکس‌های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


لیلا بلوکات در 13 آذر 1362 در تهران به دنیا آمد. خواهر بزرگترش نوشا مهندس برق است، خواهر کوچکترش میترا در رشته مدیریت گردشگری و جهانگردی ایران تحصیل کرده و تنها برادرش طراحی صنعتی خوانده است.

علاقه به بازیگری

لیلا بلوکات درباره تحصیلات و علاقه خود به بازیگری گفت: از دوران دبیرستان عاشق بازیگری بودم و به همین دلیل تصمیم گرفتم بازیگری را دنبال کنم اما خوشبختانه مهلت ثبت نام در آکادمی صدا و سیما به پایان رسیده است. در نهایت مجبور شدم در رشته فرش که متقاضی کمی داشت ادامه تحصیل بدهم.

حضور در کلاس های امین تارخ

لیلا بلوکات به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت، دوره های بازیگری را نزد امین تارخ و میکائیل الشهرشتانی گذراند و سپس در کارگاه بازیگری حمید ساریجیان شرکت کرد.

اولین حضور مقابل دوربین و ورود به سینما

در سال 1356 در نمایش ها ظاهر شد و در همان سال برای اولین بار در سریال روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم جلوی دوربین رفت.

معروف در سریال یوسف پیامبر

(عکس) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

شهرت خانم بلوکات از سال 2007 زمانی که او 24 ساله بود در سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون آغاز شد. بعدها اعلام شد که او قرار است نقش زلیخا را بازی کند اما به دلیل تصادف رانندگی این نقش به کاتیون ریاحی واگذار شد که به خوبی آن را بازی کرد و خود ریاحی با این نقش در نزد مردم شهرت پیدا کرد. . .

علاقه به ورزش

خانم بلوکات درباره علاقه خود به بازیگری گفت: من در ورزش بسیار فعال هستم، عضو ثابت تیم والیبال هنرمندان هستم و به صورت حرفه ای اسب سواری می کنم اما از نوجوانی والیبال را دنبال می کردم.

زندگی شخصی

لیلا بلوکات همچنان مجرد است و در این باره گفت: ازدواج امروز در اولویت زندگی من نیست، هرچند معتقدم ازدواج جزو موضوعاتی نیست که او برای آن برنامه خاصی داشته و گاهی ناخودآگاه افراد را درگیر می کند. وی همچنین در برنامه دورهمی گفت: هر سایت و کانالی که در مورد ازدواج لیلا بلوکات با بازیگر، فوتبالیست، کشتی گیر و والیبالیست اطلاعات می دهد، وقت ندارم.

(عکس) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

جراحی پلاستیک

من به خاطر بینی کوچک و گونه های برجسته ام بارها مورد قضاوت قرار گرفته ام که اکثر کارگردانان معتقدند هیچ قسمتی از صورت من متعلق به من نیست. اما قسم می خورم که یک بار جراحی یا تزریق ژل انجام ندادم.

کمک به دیگران

لیلا بلوکات در مورد کمک به دیگران گفت: از بچگی عاشق کمک به دیگران بودم و یادم هست در دوران دبیرستان متوجه شدم یکی از افراد برای تهیه جهیزیه ای که من خریده بودم به مشکل برخورده است به من که تصمیم گرفتم بیشتر وارد این عرصه شوم.

(عکس) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

خیریه

خانم بلوکات بنیانگذار انجمن خیریه مهر لیلا است که هدف آن کمک به ام اس، سندرم داون، بیماران سرطانی، کودکان بی سرپرست و معلولان است.

حمایت از کودکان یتیم

لیلا بلوکات بیش از 1000 کودک در سازمان خود دارد و او شخصاً بر 6 دختر و 2 پسر معلول نظارت دارد.

راز داشتن پوست سالم

لیلا بلوکات درباره راز سلامت پوست خود گفت: از زمانی که فواید و مضرات غذاها را یاد گرفتم بسیاری از مواد را از رژیم غذایی خود حذف کردم و جایگزین های مفیدتر و بهتری برای همه آنها یافتم.

علاقه به کتاب

خودش در این باره گفت: دو موضوعی که بیشتر در آن کتاب می خوانم کتاب های تاریخی و دیگری روانشناسی است و من هم عاشق سفر هستم.

اگر بازیگر نبودم

وی در پاسخ به این سوال مجری که از وی پرسید: اگر بازیگر نمی شدی چه می کردی، پاسخ داد: اگر به هنر علاقه نداشتم، رشته فرش را انتخاب نمی کردم، چون سیر هستم. از هنرها اضطراب، انرژی، و من دوست دارم در جایی افکار و روحم را بیان کنم، اگر بازیگر نمی شدم، شاید یک وکیل شایسته یا یک روزنامه نگار برجسته بین المللی می شدم، زیرا همیشه برای ارضای حس کنجکاوی خود تلاش می کنم.

حضور موثر در اینستاگرام

او در اینستاگرام حضوری فعال دارد و سعی می کند پست های مفهومی را به همراه عکس مهمانی ها، افتتاحیه ها و اختتامیه هایی که به آن دعوت شده به اشتراک بگذارد و به نوعی با مخاطبانش ارتباط برقرار کند. او بیش از 200 صفحه را در این پلتفرم دنبال می کند.

برخی از بهترین فیلم ها و سریال های لیلا بلوکات

در زیر پنج فیلم و سریال لیلا بلوکات را به شما عزیزان تقدیم می کنیم پس با ما همراه باشید.

(عکس) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

همه چیز عادی است

کارگردان: محسن دامادی

بازیگران: عباس غزالی، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، رز رضوی، رضا رویگیری.

سال ساخت: 1395

ژانر: درام، اجتماعی

مدرک AMD: _

مهاجرت از روستا به شهر یکی از معضلات جامعه ماست، چرا که زمینه این کار در هیچ زمینه ای فراهم نیست. حالا این فیلم هم در همین راستا ساخته شده و در نوع خود بسیار جذاب است. لیلا بلوکات نیز در این فیلم حضور فعالی دارد که به بهتر شدن فیلم کمک می کند.

داستان این فیلم داستان زندگی جوانی روستایی (با بازی عباس غزالی) است که به دلیل کمبود آب و بحران نان به پایتخت مهاجرت می کند. او مجبور است در مشاغلی کار کند که هیچ دانش و تجربه ای در مورد آنها ندارد. این موضوع کم کم جان او را به خطر می اندازد.

(عکس) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

استیضاح 2

کارگردان: مسعود دی نمکی

بازیگران: اکبر عبدی، امین حیایی، سید جواد رضویان، محمدرضا شریف نیا، لیلا بلوکات.

سال ساخت: 2008

ژانر: درام، جنگی، کمدی

امتیاز AMD: –

سریال اخراجی ها همیشه به عنوان یکی از بهترین سریال های تاریخ سینمای ایران شناخته می شود که به دلیل کمدی منحصر به فردش مورد پسند اکثر مخاطبان قرار گرفته است. این فیلم با روایتی جالب ما را به جنگ ایران و عراق می برد که رزمندگان ایران در مقابل دشمن ایستادگی کردند. لیلا بلوکات نیز در این فیلم نقش خبرنگار سازمان مجاهدین خلق را بازی می کند.

داستان این فیلم در ادامه داستان اخراجی هاست. در ابتدای فیلم، عراقی ها مجروحان را می کشند و اسیر تبعید شده را به اردوگاهی می برند که در راس آن یک قاصد قرار دارد. از سوی دیگر، سازمان مجاهدین خلق ایران با ربودن این هواپیما و فرود آن در عراق، خانواده های آنان را که قصد سفر به مشهد را داشتند، تشویق به اعطای پناهندگی به صدام حسین کرد. مسافران، از جمله خانواده های اخراج شدگان، فرم درخواست پناهندگی را پاره می کنند و سرود ملی ایران را می خوانند.

(عکس) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

دراکولا

کارگردان: ردا عطاران

بازیگران: رضا عطاران، لوون هفتوان، لیلا بلوکات، فیشکا آسایش، سیامک انصاری.

سال ساخت: 1394

ژانر: درام، کمدی

مدرک AMD: _

رضا عطاران یکی از کارگردانان مشهور ایرانی است که همیشه موفق به خلق کمدی های خوب می شود. آثار او همیشه برای ما ایرانیان فراموش نشدنی بوده است چرا که آثاری چون «خان به دوش» و «متهم فرار کرده» را در کارنامه خود دارد. اکنون یکی از بهترین فیلم های او که لیلا بلوکات نیز در آن بازی می کند، فیلم دراکولا است که در سال 2014 اکران شد.

داستان این فیلم پیرامون یکی از اعضای یک خانواده خون آشام می گذرد که پس از جنگ جهانی دوم به ایران مهاجرت کرده و به جای نوشیدن خون به مواد مخدر معتاد شده اند…

(عکس) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

لحظه گرگ و میش

کارگردان: همایون اسعدیان

بازیگران: المیرا دهقانی، فاطمه گودرزی، شهره سلطانی، لیلا بلوکات، فرید سجادی حسینی.

سال ساخت: 1397

ژانر: اجتماعی، عاشقانه

مدرک AMD: _

سریال گرگ و میش از شبکه سه سیما پخش شد و مورد استقبال اکثر مخاطبان تلویزیون نیز قرار گرفت. این سریال خانوادگی حاوی داستانی جالب درباره خانواده های ایرانی است که توصیه می کنیم حتما آن را ببینید و لیلا بالکات نیز در این فیلم حضور مثبتی داشت.

داستان این سریال ظهور و سقوط یک خانواده اصیل ایرانی را در طول سه دهه روایت می کند و به زندگی تنها دختر خانواده یاسمن می پردازد که از دهه 60 با حوادث مختلفی مانند جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی آغاز شد. و دیگران و تا امروز ادامه خواهد داشت.

(عکس) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

حضرت یوسف

کارگردان: فرج الله سلحشور

بازیگران: مصطفی زمانی، محمود باکنیت، کتایون ریاحی، لیلا بلوکات، جعفر دهقان، رحیم نوروزی، ماهوش صبرخان، الهام حمیدی.

سال ساخت: 1387

ژانر: تاریخی، درام

مدرک AMD: _

یوسف النبی بی شک یکی از بهترین سریال های تاریخ سینمای ایران است که در زمان نمایش با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. این سریال مضمونی مذهبی و عرفانی دارد و به علاقه مندان به این سبک پیشنهاد می شود.

داستان این سریال زمانی رخ می دهد که یعقوب قوم اسرائیل را به سوی خدای یگانه جهان فرا می خواند و آنها را از پرستش خدایان سرد و سنگی برحذر می دارد. خداوند پیامبر بعدی را در نسل خود قرار داد و یوسف را که در زیبایی بی نظیر بود به او عطا کرد. یوسف در کودکی خواب عجیبی دید. رویایی که در آن خورشید و ماه و 11 سیاره به سجده می روند.

یعقوب که این خواب بزرگ را شنید. او به او توصیه می کند که آن را از برادرانش پنهان کند. پس از مدتی، برادران یوسف به عشق پدرشان به یوسف حسادت کردند، پس از مدتی او را در چاه انداختند و کاروانی او را از چاه بیرون کشیدند و به فوتیفار عزیز مصر فروختند. او را به عنوان برده به همسرش زلیخا می دهد، اما وقتی زلیخا از او می خواهد که با او بخوابد، یوسف فرار می کند، اما پوتیفار می رسد و همه تقصیرها به گردن یوسف می افتد و او هشت سال در آنجا می ماند. اما از طریق یکی از دوستانش در زندان که مدت ها پیش آزاد شد و به پادشاه مصر آمنهوتپ خدمت می کرد.

به کمک قدرت تعبیر خواب، خواب حاکم را تعبیر کرد و با درایت خود در زمره عزیزان حاکم قرار گرفت و محبوب مصر شد. اما خداوند می خواست از طریق یوسف مردم را به راه نجات و هدایت دعوت کند. او را از گودال چاه نجات داد و مقام و منزلت بلندی به او بخشید… سرانجام پس از سالها غیبت به یاری خداوند در جوانی نزد زلیخا باز می گردد و با او ازدواج می کند. سرانجام پس از سی سال غیبت، پدر خود را یافت و با خود به مصر برد.

منبع: روزانه

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *