مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

(تصاویر) در دیدار عراقچی با بشار اسد چه گذشت؟

تبلیغات بنری


وزیر امور خارجه ایران که امروز در دمشق به سر می برد با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «عباس عراقچی» وزیر امور خارجه که در دومین مقصد سفر خود در منطقه و در راس هیأتی پس از بیروت به دمشق سفر کرده است، در این دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد. بعد از ظهر (شنبه). 14 اکتبر.

رسانه‌های سوریه گزارش دادند که اسد با عراقچی راه‌های توقف تجاوزات اسرائیل به لبنان و حمایت و کمک به برادران لبنانی در سطوح عمومی و رسمی را بررسی کرده است. وزیر امور خارجه ایران پیش از این با بسام صباغ همتای سوری خود دیدار کرده بود.

همانطور که آقای عباس عراقچی امروز در بدو ورود و جمعی از خبرنگاران در تشریح اهداف این سفر گفت: هدف من از سفر به دمشق ادامه رایزنی ها در خصوص تحولات منطقه است.

عراقچی بیان کرد: رایزنی های بسیار مهمی با مسئولان دولت لبنان و سایر مسئولان عزیز در بیروت انجام دادیم و بحث های خوبی صورت گرفت و رایزنی ها و رایزنی های بعدی را در دمشق با دولت سوریه ادامه خواهیم داد.

رئیس دستگاه دیپلماسی ادامه داد: از نزدیک با دوستان خود در دولت سوریه در خصوص تحولات منطقه رایزنی می کردیم و اکنون مهم ترین موضوع امروز آتش بس در لبنان به ویژه در غزه است. رایزنی های میدانی صورت گرفته است که امیدواریم به نتیجه برسد اما متاسفانه خصومت ها و جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

عراقچی پیش از دمشق نیز به بیروت سفر کرد و با مقامات لبنانی دیدار و همبستگی دولت و ملت ایران را با مردم، دولت و مقاومت لبنان اعلام کرد.
(عکس) در دیدار عراقچی با بشار اسد چه گذشت؟

(عکس) در دیدار عراقچی با بشار اسد چه گذشت؟

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *