مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

(تصاویر) زندگی در خانه‌ای که وسط آزادراه قرار دارد

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


برخی از خانه ها بین آپارتمان های چند طبقه قرار دارند و کاملاً نامتناسب با محیط اطراف خود به نظر می رسند. اما اخیرا خانه ای در شبکه های اجتماعی توجه مردم را به خود جلب کرده است که بین بزرگراه M62 انگلستان و در مزرعه اسکاتال قرار دارد.

(عکس) من در خانه ای در وسط بزرگراه زندگی می کنم

به گزارش وبسایت خبرآنلاین، شاید وقتی برای اولین بار این خانه را می بینید، فکر می کنید که یک ایستگاه خدمات فنی است، اما با دیدن آن از نزدیک متوجه می شوید که این خانه متعلق به یک خانواده کشاورزی است که در این خانه زندگی می کنند. محل شاید تعجب کنید که چرا خانه ای در وسط بزرگراه ساخته شده است، اما باید گفت که این خانه و مزرعه قبل از ساخت بزرگراه و از قرن 18 میلادی وجود داشته است.

در حین ساخت بزرگراه، مسئولان متوجه یک گسل بزرگ در زیر خانه شدند و به همین دلیل جاده را از روی آن رد نکردند.

(عکس) من در خانه ای در وسط بزرگراه زندگی می کنم

اکنون خانواده جیل فالکینگهام و پل تورپ صاحب این خانه هستند و در مستندی که از این مزرعه ساخته شده است به این سوال پاسخ می دهند که زندگی در وسط بزرگراه چگونه است. آنها گفتند زندگی در این مزرعه مانند هر مزرعه دیگری است، با این تفاوت که حداقل 6 خط ترافیک در اطراف خانه ما وجود دارد که آن را خاص و منحصر به فرد و در عین حال چالش برانگیز می کند.

(عکس) من در خانه ای در وسط بزرگراه زندگی می کنم

یکی از مشکلات این خانواده ورود گوسفندان این مزرعه به بزرگراه پرتردد است که احتمال تصادف را بسیار افزایش می دهد. این خانواده می گویند بارها -حتی در نیمه های شب- زنگ زدند و گوسفندان را در اتوبان گزارش دادند.

اما این خانواده می گویند، زندگی درون این خانه بر خلاف بیرون، بسیار شگفت انگیز و سرشار از آرامش است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *