مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

(تصاویر) ۱۰ خانه که به شکل عجیبی ناکارآمد هستند

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


بسیاری از ما برای حفظ حریم خصوصی و دیوارها ارزش قائل هستیم، به استثنای خانه S کاملا شفاف مشتری در ژاپن که توسط یوسوکه کاراساوا طراحی شده است.

به گزارش فرادید، دیوارهای شفاف چیدمان بسیار غیرمعمولی را با پیچ و خم اتاق های بدون دیوار نشان می دهد که با بیش از ده ها پله مختلف به هم متصل شده اند.

در این مقاله، 10 خانه با دیوارهای شفاف، پلان های غیرعادی کف و پله های غول پیکر را برای شما آورده ایم که ممکن است از بیرون راحت تر و در برخی موارد امن تر از زندگی در آن ها نگاه کنید.

خانه ساباتر، اسپانیا، طراحی شده توسط گروه معماری فران سیلوستر

خانه بزرگ ساباتر به شکل زیگزاگ در مکانی با شیب ملایم در آلیکانته ساخته شد. به گفته گروه معماری فران سیلوستر، این پلان طولانی به مسیرهای پرپیچ و خم منطقه محلی اشاره دارد. با این حال، اگر به فکر استفاده از استخر در این خانه هستید، اگر فراموش کردید لباس شنا خود را بردارید، باید تمام راه را به عقب برگردید. به گفته معماران دیگر، طراحی استخر در این خانه ناکارآمد است و به درستی قابل دسترسی نیست.

خانه اس، ژاپن، اثر یوسوکه کاراساوا

(عکس) 10 خانه از عیب عجیبی رنج می برند

بسیاری از ما برای حفظ حریم خصوصی و دیوارها ارزش قائل هستیم، به استثنای خانه S کاملا شفاف مشتری در ژاپن که توسط یوسوکه کاراساوا طراحی شده است. دیوارهای شفاف طراحی بسیار غیرمعمولی را با پیچ و خم اتاق های بدون دیوار نشان می دهد که با بیش از ده پله مختلف به هم متصل شده اند.

خانه مس، انگلستان، توسط S2B Studio

(عکس) 10 خانه از عیب عجیبی رنج می برند

زن و شوهر بنیانگذاران استودیو S2B مستقر در لندن، خانه ای را برای خود طراحی کردند که کف آن در طبقه بالا قرار داشت. خانه از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر به نظر می رسد، اما مردم انتظار دارند اقلام کوچک و گرد و غبار روی میز ناهار خوری بیفتد یا جایی برای میز جلوی مبل روی تخته های چاک دار نداشته باشد.

پله ها، ژاپن، از Nendo

(عکس) 10 خانه از عیب عجیبی رنج می برند

یک راه پله مصنوعی بزرگ، مرکز این خانه توکیویی است که توسط نندو طراحی شده است. این خانه از حیاط پشتی از نمای شیشه ای عبور می کند و با شیب تند به پشت بام می رسد. سه نسل از یک خانواده در این خانه زندگی می کنند که یک اتاق خواب مستر با دیوار داخلی شفاف دارد. یکی از کاربران Dezeen در مورد این خانه اظهار داشت: “امیدوارم مردم خانه مست نباشند.” “اگر خودم بتوانم شبی را در چنین خانه ای زنده بمانم، خوش شانس خواهم بود.”

خانه در پرنیک، اسلواکی، توسط Kisa Studny

(عکس) 10 خانه از عیب عجیبی رنج می برند

استودیو Ksa Studený Architecture این خانه ذوزنقه‌ای شکل از بتن و شیشه را برای قاب‌بندی منظره‌ای جنگلی در نزدیکی روستای پرنیک در اسلواکی طراحی کرد. با این حال، دیوارهای شیب دار خانه فضای آویزان زیبای آثار هنری را از بین برده است (نقاشی های بالا را ببینید).

آپارتمان A، بلژیک، توسط آتلیه دیالکت

(عکس) 10 خانه از عیب عجیبی رنج می برند

این آپارتمان فوق لوکس در آنتورپ که توسط استودیوی بلژیکی Dialect به روز شده است، پر از انتخاب های طراحی عجیب و غریب است. یکی از این انتخاب های عجیب، وان حمام آینه ای در وسط اتاق خواب است که روی یک فرش خاکستری سنگین قرار دارد که کاربرد کمی دارد.

قاب ساختمان، ژاپن، توسط IGArchitects

(عکس) 10 خانه از عیب عجیبی رنج می برند

این خانه در توکیو توسط IGArchitects به عنوان یک اتاق بزرگ طراحی شده است که طبقات آن توسط یک راه پله و نردبان به عنوان یک سری نیم طبقه به هم متصل شده است. درهای شیشه ای تمام قد کشویی طبقه بالا که در صورت باز شدن رو به خیابان برای کاربردهای دزین مورد توجه قرار می گیرد.

چاگ، نیوزلند، توسط معماران تبدیل DCA

(عکس) 10 خانه از عیب عجیبی رنج می برند

مشرف بر دریاچه واکامارو در نیوزیلند، این خانه تعطیلات پلی کربنات راه راه شفاف توسط معماران DCA Transformation برای یک مدیر استودیو و خانواده اش طراحی شده است. این خانه با هدف کاوش در فضای بین داخل و خارج طراحی شده است، اما برنامه های Dezin برای جلوگیری از نماهای چشم انداز خیره کننده اطراف و همچنین جلوه صوتی باران سیل آسا که به سقف برخورد می کند، جذاب است.

خانه 10k اسپانیا از تک

(عکس) 10 خانه از عیب عجیبی رنج می برند

استودیوی اسپانیایی Takk با بازسازی این آپارتمان کوچک در بارسلونا به دنبال به حداقل رساندن هزینه‌های مصالح بود، اما با اتاق‌های درون اتاق، آشپزخانه‌ای بد بو، وان MDF، توالت رو به پنجره داخلی و کمبود کامل روکش‌های سطحی. خیلی کاربردی نیست

Grignare، ایتالیا، از Carlo Ratti Associates و Italo Rota

(عکس) 10 خانه از عیب عجیبی رنج می برند

یک درخت کندر 10 متری در مرکز فضای بیرونی این اقامتگاه رشد می کند که توسط Carlo Ratti Associati و Italo Rota برای مدیر عامل شرکت گوجه فرنگی Muti ساخته شده است. با این حال، برخی از کاربران دزین در مورد زنده بودن این درخت شک کردند: “اینجا در فلوریدا جنوبی هزاران درخت فیکوس داریم که توسط مگس های سفید مورد حمله قرار گرفته اند. اکنون برخی از جوامع فیکوس را ممنوع کرده اند. اگر می خواهید درخت را به داخل بیاورید، باید آن را بیاورید. بیرون بخوابم!”

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *