مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

تقابل قالیباف و جلیلی خطرناکتر می شود!

۱ دقیقه خوانده شده
تقابل قالیباف و جلیلی خطرناکتر می شود!

تبلیغات بنری


بعدی- با نزدیک شدن به مناظره های تلویزیونی و تشدید فضای رقابت بین پنج کاندیدای اصولگرایان و یک کاندیدای اصلاح طلب، گمانه زنی ها درباره تقابل بین آنها بیشتر می شود. 5 کاندیدا متعلق به یک اردوگاه سیاسی هستند اما شعارهای متفاوت آنها و نگاهی به تجربه انتخابات گذشته نشان می دهد که تقابل بین آنها در روزهای آینده بیشتر خواهد شد.

تقابل قالیباف و جلیلی خطرناکتر می شود!محمد مهاجری، روزنامه نگار و تحلیلگر اصولگرا درباره دوئل احتمالی محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی به همه در یک گفت: آقای قالیباف و جلیلی اگرچه رقیب یکدیگر هستند، اما برخی نظرات آنها با هم تداخل دارد. آنها هم «تظاهر به رئیس جمهور شدن» دارند و هم به دنبال حذف رأی ریاست جمهوری از صندوق رأی هستند. اما از آنجایی که جلیلی نماینده جناح راست افراطی جریان اصولگرا است، از قالیباف که گاهی چهره اصولگرایی می گیرد، فاصله زیادی دارد.

وی افزود: شنیده ام تلاش هایی برای حذف جلیلی به نفع قالیباف انجام می شود و توجیه آنها این است که در دعوای این دو نفر ممکن است پزشکان برنده مسابقه شوند. طرفداران جلیلی معتقدند به دلیل افشاگری ها علیه قالیباف، رای او کم شده و باید به نفع جلیلی برود.

مهاجری تصریح کرد: جلیلی قطعاً بی‌تأثیر است و حتی تجربه‌ای نداشت و هیچ کار اجرایی هم انجام نداد می‌گویم اگر جلیلی رئیس‌جمهور شود، نیروی قدس سپاه را ترک می‌کنم.

این تحلیلگر سیاسی تاکید کرد: قالیباف در سال های اخیر راهزنی های زیادی انجام داده و برای بقای خود دست به هر کاری زده است و به همین دلیل می توان او را دور از اصول گرایی، اما از سران پایداری توصیف کرد جبهه با جلیلی نقش تکنوکرات را بازی می کند و جلیلی نیاز به رای تندروها و اعتدال گرایان ندارد و اتفاقاً اینجا سخت است. “

المهاجری درباره ترکیب نهایی و تقابل نامزدها گفت: وی افزود: دوتایی فرش جلیلی در روزهای آینده جدی تر می شود چرا که هر دو در مناظره ها مغلوب رقبای خود می شوند، پورمحمدی می تواند هر دوی آنها را به چالش بکشد، زاکانی نیز توانایی تخریب قالی بافی را برای جلیلی دارد. قاضی زاده در میانه بازی حاضر نمی شود و قطعا به نفع یکی از آنها می رود.» جلیلی ترجیح داده می شود. جلیلی تا پایان مناظره ها می ماند و اگر فاصله او با قالیباف کم باشد. ترک نخواهد کرد و به دور دوم فکر خواهد کرد.

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *