مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

حقوق و مزایای کارمندان حاضر در جبهه چگونه بود؟!

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


هفده روز پس از شروع رسمی جنگ تحمیلی عراق بر ایران، بر اساس برنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور، فراخوانان بسیج ملی و رفتن به جبهه در دوران بسیج تمام توان خود را از دست خواهند داد. این را مهندس کثیرایی دبیر کل سازمان امور اداری و استخدامی کشور در روز چهارشنبه 25 مهر 1359 در تماس با کیهان بیان کرد. خبرنگار اقتصادی. وی درباره جزئیات این طرح گفت:

در صورتی که این افراد کارمند دولت نباشند و در بخش خصوصی به عنوان کارمند حقوق بگیر کار می کنند، مجموع حقوق و مزایای مستمر آنها به میزان حقوق و پاداش افسران، درجه داران و نظایر آن در ستاد دائمی نیروهای مسلح ممکن است. از محل اعتبارات وزارت دفاع جمهوری اسلامی پرداخت می شود و در صورت وجود مابه التفاوت آن را کارفرما پرداخت می کند. ملاک تعیین حقوق این افراد در بخش خصوصی، عددی است که در لیست ارسالی به سازمان تامین اجتماعی اعلام شده است و در صورتی که این مشمولان مشمول هیچ یک از موارد فوق نباشند، حقوق و پاداش افسران. و درجه داران و در رده های آنها از بودجه وزارت دفاع تامین می شود.

این تصمیم از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور اتخاذ شده و مقرر می‌دارد با اعزام‌شدگان به جبهه به یکی از طرق زیر برخورد شود:

1- کارکنان دولت که به خدمت فراخوانده شده اند، تا زمانی که در بسیج ملی خدمت می کنند، کلیه حقوق و مزایای مستمر خود را از نهاد خود دریافت می کنند. حال اگر حقوق و مزایای درجات نظامی آنها بیشتر از حقوق و مزایای گروه و پایگاه اداری آنها بود، همان حقوق و مزایای سربازی را دریافت می کردند.

نحوه محاسبه حقوق و مزایای کارکنان در رابط؛ 17 روز پس از شروع جنگ تحمیلی اعلام شد

2- برای کارمندانی که در بخش خصوصی خدمت می کنند، در صورتی که حقوق و مزایای آنها در بخش خصوصی بیشتر از حقوق و مزایای افسران، درجه داران و کارکنان ثابت ارتش باشد از مزایای پرسنل نظامی، کارفرمای مربوطه مابه التفاوت را پرداخت خواهد کرد.

3- مشمولان مشمولان پایه اول و دوم یعنی صاحبان مشاغل آزاد، مجموع حقوق، مزایا و تکمیلی افسران، درجه داران و اعضای ثابت نیروهای مسلح کشور به آنان پرداخت می شود. جمهوری اسلامی ایران.

برای تصویب هر چه سریعتر این طرح با دو فوریت به جلسه عمومی فردا شورای اسلامی ارائه می شود.

طرح مذکور به مدت شش ماه در کلیه نهادها و سازمان‌های دولتی از جمله بانک‌ها، شهرداری‌ها و شرکت‌های دولتی اجرا می‌شود و پس از یک دوره شش ماهه در صورت نیاز مجدداً با تصویب شورای نگهبان تمدید می‌شود. وزرا کابینه

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *