مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

در iOS 18 امکان تغییر نام سیری فراهم شده است

۱ دقیقه خوانده شده
در iOS 18 امکان تغییر نام سیری فراهم شده است

تبلیغات بنری


اگر از گفتن نام سیری خسته شده اید، می توانید آن را تغییر دهید.

به گفته دیجیاتو، با استفاده از میانبرهای صوتی، می توانید یک عبارت سفارشی برای سیری انتخاب کنید تا بفهمد تا میانبرها را راه اندازی کند و “کارهای پیچیده” را کامل کند. یکی از میانبرهایی که می توانید تنظیم کنید این است که دستور “Hey Siri” را جایگزین کنید.

از میانبرها برای انتخاب نام سیری جدید استفاده کنید

برای تنظیم یک میانبر صوتی برای Siri، برنامه تنظیمات را باز کنید، به Accessibility بروید و به سمت پایین به میانبرهای صوتی بروید. روی Set Up Voice Shortcuts ضربه بزنید و Siri (نه Ask Siri) را انتخاب کنید. اکنون نام جدیدی را که می خواهید برای فعال کردن سیری استفاده کنید، مانند “Computer” تایپ کنید.

در iOS 18 امکان تغییر نام سیری فراهم شده است

پس از تعیین نام جدید، آن نام را بگویید تا سیری در آیفون شما فعال شود. توجه داشته باشید که استفاده از این نام جدید محدود به آیفون است و با دستگاه های دیگر مانند HomePod همگام نخواهد شد. بنابراین هنوز باید از نام “Siri” برای آن دستگاه ها استفاده کنید.

در iOS 18 می توانید نام جدیدی برای سیری انتخاب کنید

همانطور که در Reddit توضیح داده شد، اگر این ویژگی را تنظیم کنید، پس از فراخوانی این نام جدید، باید منتظر بمانید تا سیری قبل از دادن دستورات بیشتر فعال شود. به طور معمول، وقتی از سیری استفاده می کنید، می توانید یک عبارت کامل مانند “Hey Siri, ساعت چند است؟” را بگویید. اما این روش با تنظیم میانبر صوتی کار نمی کند. در اینجا ابتدا باید کلمه فعال سازی را بگویید، مکث کنید و پس از فعال سازی سیری دستور لازم را بدهید.

به دلیل این تأخیر، این ویژگی ممکن است چیزی نباشد که بیشتر افراد بخواهند همیشه از آن استفاده کنند.

از میانبرهای صوتی می توان برای اختصاص یک فرمان صوتی برای انجام هر میانبر استفاده کرد. علاوه بر این، می‌توانید از این ویژگی برای برنامه‌ها و ویژگی‌های سیستم، مانند گرفتن اسکرین شات، تغییر صدا، پیمایش، فعال کردن مرکز کنترل و غیره استفاده کنید. میانبرهای صوتی را می توان به جای گفتار با صدای سفارشی دیگری جفت کرد و دسترسی مفیدی را برای کسانی که به روش های جایگزین برای فعال کردن ویژگی های سیستم نیاز دارند، فراهم می کند.

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *