مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

رگ یاب سه بعدی ساخته شد

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


ورید یاب سه بعدی با پاکسازی موثر پوست، قرار دادن سوزن را دقیق تر و دردناک تر می کند.

یک دستگاه جدید قادر است رگ های بیماران را به صورت سه بعدی در زمان واقعی مشاهده کند.

به گزارش اسنا، اگر پزشک یا پرستار شما در وارد کردن سوزن در رگ های شما مشکل داشته باشد، از این ابزار جدید شرکت Addison Technology استقبال خواهید کرد.

ورید یاب سه بعدی با پاکسازی موثر پوست، فرآیند وارد کردن سوزن را دقیق‌تر و در نتیجه درد کمتری ایجاد می‌کند.

رگ یاب سه بعدی ایجاد شد

خونگیری اغلب یکی از اولین آزمایشاتی است که پزشک هنگام تلاش برای ارزیابی سلامت بیمار دستور می دهد و برای بیماران بستری در بیمارستان، رایج ترین دستگاه پزشکی در مراقبت های بهداشتی می تواند دردسرساز باشد.

هر دو روش به توانایی کادر پزشکی برای وارد کردن سوزن در رگ بیمار بستگی دارد. در حالی که این یک روش نسبتا ساده برای کسانی است که رگ‌هایشان بسیار برجسته و قابل مشاهده است، اما وقتی پیدا کردن رگ‌ها دشوار می‌شود، اوضاع کمی پیچیده می‌شود.

علاوه بر این، قرار دادن سوزن در رگ های نوزادان به دلیل لایه ضخیم چربی که رگ ها را از دید پنهان می کند، بسیار دشوار است.

اینجاست که آشکارساز ورید ادیسون وارد عمل می شود.

این دستگاه قابل حمل که توسط یک شرکت فناوری پزشکی تایوانی اختراع شده است، از فناوری نوری ویژه ای برای دیدن موثر زیر پوست دست و نشان دادن رگ ها و شریان های ضروری به صورت سه بعدی استفاده می کند.

این اختراع به متخصصان پزشکی اجازه می دهد تا رگ های خونی مورد نیاز خود را برای تزریق دارو یا خون گیری پیدا کنند.

این دستگاه مجهز به صفحه نمایشی با قابلیت تغییر زاویه برای نشان دادن رگ ها می باشد تا چند نفر همزمان بتوانند آن را مشاهده کنند.

همچنین از طریق تصویر زنده نمایش داده شده توسط این دستگاه، متخصص پزشکی می تواند به طور مستقیم روند وارد کردن سوزن به داخل رگ را مشاهده کند تا مطمئن شود که سوزن دقیقا وارد رگ شده است.

صفحه نمایش این دستگاه تحت شرایط لازم قابل چرخش است تا در هر شرایطی موثر واقع شود.

ورید یاب حتی در نوزادان 6 ماهه نیز موثر بوده است و آزمایشات نشان داده است که میزان موفقیت را با یک بار تلاش تا 30 درصد بهبود می بخشد.

همچنین می تواند با هر رنگ پوست و همچنین پوست سوخته کار کند.

سال گذشته، ادیسون برنده جایزه طراحی RedDot، یکی از بزرگترین مسابقات طراحی محصول در جهان شد. این دستگاه در حال حاضر در کنفرانس InnoTech در تایوان این هفته به نمایش گذاشته شده است، جایی که کارشناسان آن را امتحان کردند و کاملاً تحت تأثیر کیفیت و وضوح دستگاه قرار گرفتند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *