مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

شکایت وزارت دادگستری آمریکا از ادوبی

۱ دقیقه خوانده شده
شکایت وزارت دادگستری آمریکا از ادوبی

تبلیغات بنری


شکایات مختلف در دنیای فناوری افزایش یافته است تا جایی که دیگر از آنها تعجب نمی کنیم. در آخرین شکایت، Adobe هدف قرار گرفت. وزارت دادگستری ایالات متحده ادعا می کند که Adobe به طور فریبکارانه هزینه های فسخ زودهنگام را تعیین کرده است تا مصرف کنندگان نتوانند به راحتی اشتراک گران Creative Cloud خود را لغو کنند.

به گزارش دیجیاتو، وزارت دادگستری از ادوبی به دلیل پنهان کردن هزینه های بالا و ایجاد مشکل در لغو اشتراک شکایت کرد. در این شکایت، وزارت دادگستری ادعا می کند که Adobe با افشا نکردن واضح شرایط طرح در طرح اشتراک پیش فرض خود، سودآورترین طرح اشتراک شرکت، به مصرف کنندگان آسیب رسانده است.

اشتراک Adobe Creative Premium به معنای برنامه سالانه و ماهانه ای است که هنگام خرید اشتراک از Adobe از قبل فعال می شود.

شکایت وزارت دادگستری آمریکا از ادوبی

شکایت وزارت دادگستری ایالات متحده علیه Adobe

وزارت دادگستری ایالات متحده می‌گوید شرایط و ضوابط Adobe تنها زمانی مشخص می‌شود که مشتری سعی در لغو اشتراک داشته باشد و این شرکت از هزینه لغو زودهنگام (ETF) به عنوان ابزاری برای جلوگیری از لغو اشتراک توسط مشتریان استفاده می‌کند. علاوه بر این، Adobe اطلاعات انصراف را در متن کوچک یا در پیوندهای مختلف قرار می دهد تا فرآیند انصراف را برای مشتری پیچیده کند.

وزارت دادگستری همچنین ادعا می کند که مشتریان هنگام تلاش برای انصراف از طریق تلفن یا چت زنده با موانع مشابهی روبرو هستند. در این شکایت آمده است که تماس ها یا مکالمات مشترکین دائما قطع می شود و مشتریان باید تماس بگیرند و توضیح دهند که چرا دوباره تماس می گیرند. این دادخواست ادعا می کند که این اقدامات قوانین فدرال را که برای حمایت از مصرف کنندگان طراحی شده اند، نقض می کند.

ادوبی مدتی است که با فشار اتحادیه اروپا و بریتانیا نیز مواجه بوده است. در سال 2022، این شرکت تلاش کرد تا پلتفرم طراحی محصول Figma را به قیمت 20 میلیارد دلار خریداری کند، اما سال گذشته پس از تحقیقات ضد انحصار و فشار تنظیم کنندگان، این معامله را لغو کرد.

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *