مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

طرز تهیه کیک یخچالی با خامه صبحانه به ساده ترین روش ممکن

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


کیک منجمد را می توان به ساده ترین شکل ممکن و با طعم های مختلف تهیه کرد. این کیک خوشمزه با ظاهر زیبای خود می تواند به راحتی رنگ و بویی متفاوت به میز پذیرایی شما در ایام تعطیلات ببخشد. پایه اصلی این کیک مات شده کلوچه و خامه است پس هر زمان که دلتان خواست کیک را بدون مشکل درست کنید. در مطالب دستور قبلی تهیه رول خنک شده بدون خامه مفصل توضیح دادیم که میتونید بخونید. حالا یک پیشنهاد عالی دیگر برای روزهای بارانی پاییزی داریم که می توانید طرز تهیه کیک یخ زده با خامه صبحانه را بخوانید.

مواد لازم برای تهیه کیک منجمد با خامه صبحانه

  • خامه صبحانه سه فنجان
  • شکر یک سوم فنجان
  • وانیل دو قاشق چای خوری
  • عصاره بادام نصف قاشق چایخوری
  • مینی کوکی های بوربن بسته
  • توت فرنگی خرد شده دو فنجان
  • زغال اخته فنجان

طرز تهیه کیک یخ زده با خامه صبحانه

1. مواد لازم را آماده کنید

خامه، شکر، وانیل و عصاره بادام را در یک کیک منجمد با دستور پخت صبحانه مخلوط کنید

خامه، شکر، وانیل و عصاره بادام را در یک کیک منجمد با دستور پخت صبحانه مخلوط کنید

کیک بستنی را می توان به ساده ترین و در عین حال خوشمزه ترین شکل ممکن درست کرد. بنابراین فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید. نیازی به روغن کاری نیست. در مرحله اول طرز تهیه کیک سرد شده با خامه صبحانه باید مواد لازم را 30 دقیقه قبل کنار بگذارید تا به دمای محیط برسند. یک کاسه مناسب بیاورید تا خامه صبحانه، شکر، وانیل و عصاره بادام را به مدت چهار دقیقه مخلوط کنید. سایر دستور العمل های دسر عبارتند از: طرز تهیه رول سرد با بیسکویت پتی بور اشاره کرد که رنگ و درخشش جدیدی به پذیرایی شما می دهد.

2. قالب را آماده کنید

در مرحله دوم طرز تهیه کیک یخ زده با خامه صبحانه باید کمی از مخلوط خامه را داخل قالب بریزید. مخلوط خامه را در کف قالب پخش کنید. اولین لایه بیسکویت پتی بور را در قالب قرار دهید. به مقدار لازم خامه روی بیسکویت ها پخش می کنیم. لایه بعدی بیسکویت را قرار دهید. حالا توت فرنگی های خرد شده را روی بیسکویت ها پخش کنید. یک لایه دیگر از بیسکویت های خامه ای را روی توت فرنگی ها بچینید. در صورت تمایل، کرن بری خرد شده را روی بیسکویت های پتی بور بپاشید. در نهایت مقدار خامه باقیمانده را به آرامی روی آخرین لایه بیسکویت پخش کنید. اگر به دنبال دسر منجمد متفاوتی هستید، حتما یک کیک یخ زده سریع، آسان و خوشمزه تهیه کنید امتحان کنید

توجه: حتی اگر مخلوط خامه وجود داشته باشد، کوکی ها باید به کف تابه بچسبند.

3. کیک را سرد سرو کنید

کیک را سرد شده با خامه صبحانه سرو کنید

کیک را سرد شده با خامه صبحانه سرو کنید

در مرحله سوم تهیه کیک منجمد با خامه صبحانه باید روی قالب را با فویل یا نایلون بپوشانید. حالا کیک را به مدت حداقل سه ساعت و حداکثر تا 48 ساعت در یخچال بگذارید. در آخر کیک خنک شده را بیرون بیاورید. با کمک سس شکلات، سس کارامل، خامه شکلاتی با برش های میوه تزئین کنید. استفاده از ترافل های رنگارنگ و چیپس های شکلاتی روی کیک می تواند ایده خوبی برای تزیین باشد.

دستور پخت کیک منجمد با خامه صبحانه

نکات تکمیلی برای تهیه کیک سرد با خامه صبحانه

کیک مات شده با خامه بهترین دلیل برای خوشحال کردن کودکان است زیرا آنها خامه برای صبحانه را بسیار دوست دارند. اگر کیک اسفنجی دوست ندارید می توانید این کیک یخ زده را برای مهمانی ها و جشن های خود تهیه کنید. نکات اضافی زیر روند را برای شما آسان تر می کند.

انتخاب بیسکویت هنگام تهیه کیک منجمد

کیک خنک شده را با خامه صبحانه و بیسکویت مناسب تهیه کنید

پایه کیک بستنی با کیک اسفنجی متفاوت است، بنابراین شما این آزادی را دارید که کوکی کامل را انتخاب کنید. بهترین گزینه برای این کیک، انواع بیسکویت مینی بوربن و بیسکویت طلایی ساده است. با این حال، اگر از کوکی ها با خامه یا Oreos استفاده می کنید، حتما لایه فراستینگ را بردارید. نکته آخر این است که از بیسکویت هایی استفاده کنید که بافت خود را از دست ندهند و با ذائقه شما مطابقت داشته باشند. با ارائه دسر خنک با کوکی های کوچک بوربن می توانید برای مهمانی های خود دسرهای خوشمزه و متنوعی تهیه کنید.

استفاده از خامه برای تهیه کیک منجمد

این دستور یک کیک مات با خامه است، مقدار استفاده شما بستگی به ذائقه شما دارد. در صورت رعایت رژیم غذایی خاصی می توانید از خامه کم چرب برای تهیه آن استفاده کنید. در صورت لزوم می توانید طرز تهیه خامه کیک با ماست با تمام ترفندها آن را در خانه درست کنید.

مواد میانی برای رول های فریزر

نت میانی کیک منجمد با خامه صبحانه

کیک بستنی را می توان به صورت لایه لایه مانند کیک اسفنجی درست کرد اما کاملا به سلیقه خود شما بستگی دارد. برای لایه های میانی کیک بستنی علاوه بر میوه های ذکر شده گاناش شکلاتیهمچنین می توانید از آجیل، میوه های فصل، خلال پسته، پودر نارگیل و شکلات چیپسی استفاده کنید.

نگهداری کیک خنک شده با خامه

حتی با فراستینگ، کیک یخ زده را نمی توان برای مدت طولانی در یخچال نگهداری کرد. اما می توانید با سلفون روی آن را تا پنج روز در یخچال نگهداری کنید یا در ظرف در بسته قرار دهید. بهترین زمان برای سرو این دسر تا 48 ساعت پس از تهیه آن می باشد. اگر کیک بستنی دوست ندارید، می توانید طرز تهیه رول خامه ای با اندازه گیری بخوانید و تصحیح کنید.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *