مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

طوفان هلن همچنان جان آمریکایی‌ها را می‌گیرد

تبلیغات بنری


طوفان هلن که از شامگاه پنجشنبه گذشته به وقت محلی در آمریکا آغاز شد، همچنان در جنوب شرق این کشور پیشروی می کند و قربانیان می گیرد.

به گزارش میزان، در روزهای اخیر جنوب شرق آمریکا شاهد طوفانی بود که در ایالت های کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی، جورجیا، فلوریدا، تنسی و ویرجینیا جان 100 نفر را گرفت.

فرماندار کارولینای شمالی می گوید این یک فاجعه بی سابقه و ویرانگر است.

طوفان هلن بیش از 100 نفر را در آمریکا کشت

مقامات آمریکایی می گویند احتمال افزایش تعداد تلفات با پیشرفت پاکسازی وجود دارد. در حال حاضر، تیم های جستجو و نجات از 19 ایالت و دولت فدرال تنها در کارولینای شمالی مستقر هستند.

این طوفان میلیون‌ها نفر را در ایالت‌های جنوب شرقی بی‌نیاز کرد، جاده‌ها و پل‌ها را ویران کرد و در فلوریدا و ویرجینیا سیل‌های شدیدی ایجاد کرد.

طوفان هلن بیش از 100 نفر را در آمریکا کشت

سازمان های بیمه میزان خسارت را در ایالت های متاثر از طوفان بین 15 تا بیش از 100 میلیارد دلار تخمین می زنند. این برآورد با ارزیابی خسارات وارده به سیستم های آب، ارتباطات و حمل و نقل اعلام شد.

یک مقام وزارت انرژی ایالات متحده گفت: حدود 2.7 میلیون مشتری در سراسر بخش جنوبی این کشور روز یکشنبه بدون برق بودند که نشان دهنده افزایش 40 درصدی نسبت به روز جمعه است.

طوفان هلن بیش از 100 نفر را در آمریکا کشت

کاخ سفید اعلام کرد: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قصد دارد در این هفته از مناطق آسیب دیده بازدید کند. در همین حال، معاون رئیس جمهور و نامزد دموکرات ریاست جمهوری، کامالا هریس، روز دوشنبه از مناطق آسیب دیده بازدید خواهد کرد.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز اعلام کرد که روز دوشنبه از مناطق آسیب دیده در ایالت جورجیا نیز بازدید خواهد کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *