مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

(عکس) رندر‌های جدیدی از گلکسی واچ اولترا منتشر شد

۱ دقیقه خوانده شده
(عکس) رندر‌های جدیدی از گلکسی واچ اولترا منتشر شد

تبلیغات بنری


رندرهای جدیدی که برای دستگاه منتشر شده است، ساعت را در رنگ های نقره ای و مشکی و دکمه جدید آن نشان می دهد.

به گزارش دیجیاتو، سامسونگ در حال توسعه یک ساعت هوشمند پرچمدار جدید است و اکنون نسخه های جدیدی از این دستگاه با نام گلکسی واچ اولترا منتشر شده است.

گلکسی واچ اولترا از نظر طراحی بسیار مدرن و همچنین متفاوت از ساعت های گلکسی قبلی خواهد بود. سامسونگ با وفادار ماندن به زبان طراحی دایره ای زیبای سری گلکسی واچ، توانسته در گلکسی واچ اولترا ظاهری مات داشته باشد.

رندرهای جدید منتشر شده برای این دستگاه ساعت را در رنگ های نقره ای و مشکی نشان می دهد. یکی از ویژگی های جدید گلکسی واچ اولترا نسبت به سایر دستگاه های معرفی شده تا کنون در این سری، اضافه شدن دکمه سوم است که در این رندرها مانند سری اپل واچ اولترا با رنگ نارنجی مشخص شده است.

مشخصات احتمالی گلکسی واچ اولترا

از نظر اندازه صفحه نمایش، گلکسی واچ اولترا در مقایسه با گلکسی واچ 6 کلاسیک تغییری نخواهد کرد. با این حال، تفاوت اندازه قابل توجهی بین این دو ساعت وجود دارد و گلکسی واچ اولترا بسیار ضخیم تر است.

(عکس) رندر‌های جدیدی از گلکسی واچ اولترا منتشر شد

ابعاد گلکسی واچ 6 کلاسیک 46.5 x 46.5 x 10.9 میلی‌متر است، در حالی که پرچم‌دار جدید سامسونگ دارای ابعاد 47 x 47.4 x 16.4 میلی‌متر است.

علاوه بر این، گلکسی واچ اولترا دارای قاب تیتانیومی خواهد بود.

(عکس) رندرهای جدیدی از Galaxy Watch Ultra منتشر شد

بر اساس شایعات، انتظار می‌رود این دستگاه از مقاومت در برابر آب تا 10ATM و عمر باتری تا 100 ساعت پشتیبانی کند. سامسونگ در حال طراحی ساعت هوشمند پرچمدار خود، Galaxy Watch Ultra، برای رقابت مستقیم با Apple Watch Ultra 2 است.

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *