مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

(عکس) شهادت یکی از فرماندهان ارشد حزب الله

۱ دقیقه خوانده شده
(عکس) شهادت یکی از فرماندهان ارشد حزب الله
تبلیغات بنری

رسانه های لبنانی از شهادت یک فرمانده ارشد میدانی در حزب الله لبنان در حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در پی حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان، رسانه های محلی از شهادت یکی از فرماندهان میدانی حزب الله لبنان و دیگر رزمندگان در این حملات خبر دادند.

توپخانه رژیم صهیونیستی حومه روستاهای «یارین»، «الجبین» و «جویا» در جنوب لبنان را بمباران کرد. ارتش اشغالگر همچنین مدعی شد که یک ساختمان نظامی و یک سکوی پرتاب موشک متعلق به حزب الله در عیتارون و میس الجبل را هدف قرار داده است.

یک مقام امنیتی لبنان نیز به الجزیره گفت: روستای جوبا مرکز حمله رژیم صهیونیستی بوده و برخی منابع غیر رسمی می گویند در این حمله چهار نفر شهید و تعدادی زخمی شده اند.

بامداد چهارشنبه، حزب الله با تایید شهادت رهبر خود، در بیانیه ای اعلام کرد که وی «طالب سمیع عبدالله» ملقب به ابوطالب بوده و فرمانده یگان پیروزی حزب الله در منطقه مرکزی مرز لبنان با اسرائیل بوده است.

(عکس) شهادت یکی از فرماندهان ارشد حزب الله

حملات رژیم صهیونیستی پس از آن صورت می گیرد که حزب الله لبنان شامگاه سه شنبه 80 موشک و موشک به شهرک ها و اهداف و اماکن اشغالگران صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

حزب الله لبنان نیز یکی دیگر از مقرهای ارتش اسرائیل در سرزمین های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داد. این حمله موشکی پایگاه «برکت ریشا» در مرز جنوبی لبنان را هدف قرار داد.

همزمان رسانه های صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک های «زرائت»، «عرب الارمشه» و «شمیره» در منطقه الجلیل غربی در شمال این کشور خبر دادند. فلسطین اشغالی و مرزهای لبنان.

در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل کشی فلسطینیان در این منطقه، حزب الله لبنان مواضع نظامی این رژیم در شمال سرزمین های اشغالی را هدف قرار داده است. این موضوعی است که ترس صهیونیست های ساکن در این مناطق را برانگیخته است. تاکنون ده ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت شهرک های نزدیک مرز لبنان را ترک کرده اند.

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *