مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

قابلیت جدید اینستاگرام که سروصدای زیادی بپا کرد

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد پیشنهادات الگوریتم خود را بازنشانی کنند. این ویژگی به کاربرانی که پیشنهادات مرتبطی را در فید خود دریافت نمی‌کنند کمک می‌کند محتوای مرتبط‌تری را ببینند.

به گزارش وب سایت دیجیاتو و طبق اعلام رسمی متا، این قابلیت هنوز در مرحله آزمایشی است، اما احتمالا به زودی در اختیار کاربران اینستاگرام قرار خواهد گرفت. الگوریتم های شناسایی نوع محتوای نمایش داده شده در Feed، Rails و Explorer را تعیین می کنند. این الگوریتم ها می توانند سبک محتوا را بر اساس جستجوها و ترجیحات کاربر در طول زمان تعیین کنند.

به زودی می توانید الگوریتم اینستاگرام خود را دوباره برنامه ریزی کنید

قابلیت جدید اینستاگرام که سر و صدای زیادی به پا کرد

به گفته متا، پس از عرضه جهانی این قابلیت در آینده نزدیک، کاربران اینستاگرام می توانند محتوای پیشنهادی را در قسمت تنظیمات اپلیکیشن خود بازنشانی کنند. متا می گوید که چنین ویژگی شروعی تازه برای کاربران است و به آنها فرصتی می دهد تا پیشنهادات برنامه را مجددا تنظیم کنند.

در حالی که این ویژگی به کاربران اینستاگرام فرصتی برای برنامه‌ریزی مجدد علایق و تغییر چشمگیر فید خود می‌دهد، متا می‌گوید که این تغییر هیچ‌یک از داده‌های کاربر را حذف نمی‌کند یا نحوه نمایش تبلیغات را تغییر نمی‌دهد. اینستاگرام تنظیمات جداگانه ای برای سفارشی کردن تنظیمات برگزیده تبلیغات شما دارد.

متا این ویژگی را بخشی از برنامه جدید این شرکت برای محافظت از نوجوانان و کاربران زیر سن قانونی توصیف کرد. با این حال، امکان تنظیم مجدد الگوریتم در نهایت برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

دادگاه های مختلف در اروپا و آمریکا قبلاً متا را به استفاده از تاکتیک ها و الگوریتم ها برای معتاد کردن نوجوانان به استفاده از شبکه های اجتماعی متهم کرده اند. متا مدتهاست که این اتهامات را رد کرده است و تا همین اواخر یک قاضی ایالتی آمریکا حکم داد که مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، شخصاً در پرونده های مربوط به این پرونده مسئولیتی ندارد.

تبلیغات بنری

منبع : پایگاه خبری fararu

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *