مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

قابلیت جذاب شخصی‌سازی به واتساپ آمد

تبلیغات بنری


قابلیت جدیدی به پیام رسان واتس اپ اضافه شده است. به لطف آپدیت جدید واتس اپ، کاربران آزادی بیشتری برای سفارشی کردن تم های چت خواهند داشت.

به گزارش گجت نیوز، تیم توسعه دهنده واتس اپ چند ماهی است که روی قابلیت تنظیم تم چت کار می کند و در نهایت پس از ویژگی هایی مانند پیام های ویدیویی واتس اپ، به تازگی این قابلیت را آغاز کرده است.

این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران واتساپ اندروید بتا در دسترس است. علیرغم اینکه بسیاری از کاربران نمی توانند به این آپدیت جدید دسترسی داشته باشند، حداقل می توانید به نحوه دقیق عملکرد این ویژگی در این پیام رسان ها پی ببرید.

واتس اپ قبلاً قابلیت تنظیم تم برای چت را داشت، اما تفاوت ویژگی جدید این است که به شما اجازه می دهد برای هر یک از چت های خود تم های مختلفی را انتخاب کنید. در نتیجه اکنون دست کاربر در سفارشی سازی چت ها بازتر است و برای همه چت ها به یک موضوع محدود نمی شود.

این قابلیت سفارشی سازی جذاب به واتس اپ آمده است

فیس بوک مسنجر مدت هاست که این قابلیت را به کاربران ارائه می دهد. در کمال تعجب، واتس اپ، یکی دیگر از زیرمجموعه های متل در کنار فیس بوک، هنوز از این قابلیت استفاده نکرده است.

همانطور که در اسکرین شات های بالا نشان داده شده است، کاربران واتس اپ اکنون به 20 رنگ مختلف و بیش از 22 تم دسترسی دارند. با انتخاب موضوع، رنگ مناسب برای پیام ها به طور خودکار در نظر گرفته می شود. اما در صورت تمایل می توانید برای هر مکالمه تصویر پس زمینه متفاوتی را بدون تغییر رنگ پیام ها انتخاب کنید.

همچنین لازم به ذکر است که سفارشی سازی تم چت برای کاربر مربوطه اعمال نمی شود و سایر کاربران می توانند چت را جداگانه سفارشی کنند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *