مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

ماجرای حذف آهنگ‌های معروف از یوتیوب

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


آهنگ های حذف شده طی چند روز آینده به YouTube و YouTube Music اضافه خواهند شد.

به گزارش دیجیاتو، SESAC تایید کرده است که به توافق جدیدی با یوتیوب رسیده است. به این ترتیب برخی از آهنگ های خوانندگان معروف که قبلا در دسترس کاربران نبودند دوباره در دسترس قرار می گیرند. خوانندگانی مانند ادل و کانیه وست از جمله افرادی هستند که تحت تأثیر فسخ قرارداد بین یوتیوب و SESAC قرار گرفتند.

یوتیوب به طور یکجانبه برخی از آهنگ ها را از پلتفرم خود حذف کرده است

آهنگ های محبوبی که از YouTube حذف شده اند اکنون دوباره در دسترس هستند

در بیانیه‌ای که SESAC در اختیار The Verge قرار داد، یوتیوب به‌طور یک‌جانبه برخی از آهنگ‌هایی را که مالکیت معنوی آنها متعلق به SESAC است حذف کرده است. به گفته انجمن نویسندگان و آهنگسازان اروپا، قرارداد آنها با یوتیوب قرار بود در اول اکتبر به پایان برسد، اما یوتیوب موسیقی برخی از خوانندگان را زودتر از موعد از پلتفرم خود حذف کرد. طبیعتا، SESAC همچنین تأیید کرد که موسیقی حذف شده در YouTube و YouTube Music بازخواهد گشت.

یکی از سخنگویان یوتیوب نیز در بیانیه ای تایید کرد که آنها به توافق جدیدی با SESAC رسیده اند. همچنین گفته شده است که آهنگ های حذف شده تا یکی دو روز آینده دوباره در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

SESAC یا انجمن نویسندگان و آهنگسازان در اروپا در سال 1930 تأسیس شد. طبق اطلاعات موجود، این شرکت دارای مجوز اجرای عمومی بیش از 1.5 میلیون ترانه توسط بیش از 15000 ترانه سرا، آهنگساز و ناشر موسیقی است و به حساب می آید. یکی از بزرگترین صاحبان حقوق مادی و معنوی در جهان. موسیقی بسیاری از خوانندگان و آهنگسازان برجسته نیز با SESAC همکاری می کنند. بلک استون این شرکت را در سال 2017 خریداری کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *