مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

مارک زاکربرگ تمسخر شد!

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


بعدی- مارک زاکربرگ عینک هوش مصنوعی جدید شرکتش را به عنوان «ماشین زمان» معرفی کرد!

بر اساس آنچه دیلی میل به نقل از همه در یک گفته است. به نظر می رسد که کاربران شبکه های اجتماعی آنطور که انتظار می رود شیفته هدست های VR جدید متا نیستند. این عینک که Orion نام دارد، اخیرا در کنفرانس سالانه Connect رونمایی شد. این عینک ها هنوز در مرحله آزمون و خطا هستند و مارک زاکربرگ نمونه اولیه ایده خود را در این کنفرانس ارائه کرد، اما کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که این عینک ها بیش از حد حجیم هستند.

در نگاه اول، این عینک سیاه عظیم شبیه هر عینک دیگری به نظر می رسد، اما زاکربرگ در این مراسم توضیح داد که این عینک می تواند محتوای دیجیتال را در دنیای واقعی به کمک هولوگرام به کاربران نشان دهد. در توضیح این عینک، مارک زاکربرگ گفت: «در حال حاضر، فکر می‌کنم راه درست در مورد Orion این است که به آن به عنوان یک ماشین زمان نگاه کنیم آینده ای بسیار هیجان انگیز.»

پس از این اتفاق، کاربران اینترنتی اولین برداشت خود از این عینک را در شبکه های مجازی منتشر کردند. یکی از کاربران نوشت: «می‌دانم که نمونه‌های اولیه زیادی وجود دارد، اما به‌عنوان فردی که عینک می‌زند، استفاده روزانه از این عینک‌ها بسیار سنگین و زشت به نظر می‌رسد.»

کاربران اینترنت جدیدترین و هیجان انگیزترین اختراع/ترجمه امسال را مسخره کردند

کاربر دیگری نظر خود را به اشتراک گذاشت و گفت: «چرا شرکت‌های فناوری نمی‌فهمند که هیچ‌کس نمی‌خواهد اختراع جدیدی را روی چهره‌شان بگذارد. این عینک، مانند تمام فناوری‌هایی که در چند سال اخیر ظاهر شده، احمقانه به نظر می‌رسند.»

در این میان برخی دیگر از کاربران به شباهت های عینک Orion با دیگر عینک های محبوب اشاره کردند. یکی از کاربران عکسی از مایکل کین بازیگر مشهور بریتانیایی را به اشتراک گذاشت و نوشت: عینک متا اوریون شبیه عینکی است که بازیگران و کارگردانان بد دهه 70 و 80 استفاده می کردند. کاربران دیگر Orion را با عینک معروف بازیگر بریتانیایی پیتر سلرز مقایسه کردند.

خوشبختانه، عینک هایی که در کنفرانس اخیر متا به نمایش گذاشته شد، نمونه اولیه بود. متا قصد دارد نسخه کوچکتر، شیک‌تر و ارزان‌تری از این نمونه اولیه را به مصرف‌کنندگان بفروشد. یک منبع قبل از این رویداد به رویترز گفت که متا قصد دارد اولین عینک هوش مصنوعی خود را در سال 2027 روانه بازار کند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *