مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

نیویورک‌تایمز: پیش‌بینی نتیجه انتخابات ایران دشوار است

۱ دقیقه خوانده شده
نیویورک‌تایمز: پیش‌بینی نتیجه انتخابات ایران دشوار است

تبلیغات بنری


روزنامه نیویورک تایمز که دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را با همکاری مطبوعات بین المللی پوشش می داد، در گزارش خود نوشت پیش بینی نتیجه این انتخابات دشوار است.

به گزارش مهر، نیویورک تایمز در این گزارش به وعده ها و شعارهای انتخاباتی نامزدهای حاضر در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اشاره کرد و توضیحات خود را نیز به نامزدها ارائه کرد.

در بخشی از این گزارش آمده است: امروز ایرانی ها در انتخاباتی که به رقابتی شدید تبدیل شده است، رئیس جمهور بعدی این کشور را انتخاب می کنند و برای اولین بار در بیش از یک دهه گذشته، پیش بینی نتیجه آن دشوار است. .

در بخشی دیگر از گزارش نیویورک تایمز می خوانیم: نتیجه (نهایی) ممکن است به تعداد ایرانیانی بستگی داشته باشد که در دور اول شرکت نکردند و تصمیم گرفتند در دور دوم پای صندوق های رای بروند. رای دهندگان علاوه بر چالش های داخلی و خارجی، با دو رویکرد متفاوت برای حکومت داری روبرو هستند.

مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه (17 تیرماه) برگزار شد. بر اساس اعلام وزارت کشور در مرحله اول 24 میلیون و 535 هزار و 185 رأی جمع آوری شد و مسعود بازییان با 10 میلیون و 415 هزار و 991 رأی و سعید جلیلی با 9 میلیون و 473 هزار و 298 رأی در مرحله دوم انتخابات راه یافتند. .

نیویورک‌تایمز: پیش‌بینی نتیجه انتخابات ایران دشوار است

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *