مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

هشدار عراقچی به وزیر خارجۀ انگلیس

تبلیغات بنری


وزیر امور خارجه آقای عباس عراقچی که برای شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، روز سه شنبه در حاشیه این نشست با دیوید لامی همتای انگلیسی خود دیدار و گفتگو کرد. 3.

به گزارش فارس، وی درباره دیدار خود با وزیر امور خارجه انگلیس گفت: در دیدار با دیوید لامی وزیر امور خارجه انگلیس به صراحت نسبت به عواقب فاجعه بار تجاوزات رژیم اسرائیل به لبنان هشدار دادم.

رئیس دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: برای جلوگیری از خطر بی سابقه فاجعه بزرگ در منطقه، حملات اسرائیل باید فورا متوقف شود.

عراقچی در همین رابطه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حامیان و تامین کنندگان اسرائیل وظیفه قانونی و اخلاقی دارند تا دیر نشده به مسئولیت خود عمل کنند.

هشدار عراقچی به وزیر خارجه انگلیس

وزیر امور خارجه همچنین در دیدار با همتای ایتالیایی خود در نیویورک حمله رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد و هشدار داد که منطقه در آستانه یک جنگ بزرگ است و اگر آمریکا و دوستان رژیم صهیونیستی جلوی این جنگ را نگیرند. حمله به این رژیم، آنها باید مسئولیت عواقب آن را بپذیرند.

رئیس دستگاه دیپلماسی نیز امشب در مصاحبه ای اعلام کرد که واضح است که آمریکا اراده ای برای جلوگیری از این جنایات ندارد و نمی تواند جلوی این مسیری را که برای افزایش سطح درگیری و تنش در کشور طی شده است بگیرد. منطقه ما همه جا اعلام کرده ایم که این اتفاقات را از نزدیک دنبال می کنیم.

عراقچی تاکید کرد: جنگ گسترده در لبنان قابل تحمل نیست و جمهوری اسلامی ایران نسبت به چنین تحول بزرگی بی تفاوت نخواهد ماند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *