مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

پهپادی که ژاپن فقط به متحدانش می‌دهد!

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


برنامه جهانی جنگ هوایی (GCAP) با همکاری ژاپن، ایتالیا و انگلیس با هدف ساخت جنگنده نسل بعدی اجرا می شود و صنایع سنگین میتسوبیشی ژاپن اخیرا طرح های مفهومی خود را برای جنگنده نسل بعدی از این برنامه ارائه کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، این مفهوم یک جنگنده سرنشین دار را نشان می دهد که از «دستیاران بدون سرنشین» مانند پهپادها، همراه با حسگرهای پیشرفته و سیستم های داده به هم پیوسته که توسط هوش مصنوعی (AI) هدایت می شوند، استفاده می شود.

صنایع سنگین میتسوبیشی طرح های اولیه خود را در دو نوع “نوع ISR قابل مصرف” و “نوع رزمی تاکتیکی” ارائه کرد.

برای اولین بار، صنایع سنگین میتسوبیشی یک ماکت در اندازه کامل از ARMDC-20X را به نمایش گذاشت. پلت فرم ISR برای به دست آوردن، پردازش و انتشار اطلاعات دقیق، مرتبط و به موقع به منظور پشتیبانی از فرآیند تصمیم گیری فرمانده در میدان جنگ طراحی شده است.

پهپادی که ژاپن فقط به متحدانش می دهد!

ARMDC-20X

این پلتفرم وظیفه شناسایی و انتقال تهدیدات به نسل بعدی جنگنده ها و خدمه آنها را بر عهده خواهد داشت.

به همراه ARMDC-20X، صنایع سنگین میتسوبیشی از یک هواپیمای رزمی CCA (هواپیمای رزمی تعاونی) با محفظه بار داخلی رونمایی کرد.

صنایع سنگین میتسوبیشی این گام را به عنوان بخشی از یک حرکت جهانی به سمت مفهوم همکاری بین هواپیماهای جنگی با خلبان انسان و هواپیماهای بدون سرنشین خودگردان از راه دور برداشته است.

اگرچه باید گفت که توسعه این سیستم های بدون سرنشین مبتنی بر هوش مصنوعی هنوز در مرحله اولیه است.

در مورد جنگنده GCAP چه می دانیم؟

نیروهای کمکی بدون سرنشین صنایع سنگین میتسوبیشی در حالی که GCAP جنگنده نسل بعدی خود را در نمایشگاه بین المللی هوایی فارنبرو در جولای امسال به نمایش می گذارد، به نمایش گذاشته شده است.

جنگنده نسل بعدی از برنامه جنگ هوایی جهانی آنقدر عظیم است که به گفته ناظران نظامی، چیزی فراتر از یک جنگنده معمولی است.

هدف بریتانیا، ژاپن و ایتالیا از راه اندازی این برنامه ارائه نسل بعدی جنگنده های دو موتوره به جای جنگنده های قدیمی F-2 است. پیش بینی می شود این جنگنده تا سال 2035 وارد خدمت شود و پس از آن برای صادرات به کشورهای دوست آماده شود.

پهپادی که ژاپن فقط به متحدانش می دهد!

مبارزه با کمپین جهانی علیه فقر

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *