مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

پیشگویی ترسناک «بابا ونگا» برای سال ۲۰۲۵

تبلیغات بنری


پیرزن نابینایی که حوادثی مانند فاجعه چرنوبیل، حمله به برج‌های دوقلو در 11 سپتامبر و مرگ پرنسس دایانا را پیش‌بینی کرده بود، پیش‌بینی شومی برای سال 2025 دارد.

به گزارش خبرآنلاین، با وجود اینکه بابا ونگا، پیشگویی باستانی اهل بلغارستان، حدود 30 سال پیش درگذشت، اما پیشگویی های او همچنان خریداران دارد.

نام کامل این پیرزن نابینا وانجلینا پاندوا گوستراوا است. طرفداران او ادعا می کنند که او قبل از مرگش رویدادهای مهمی مانند 11 سپتامبر را به درستی پیش بینی کرده بود و بسیاری از آنها در آینده رخ خواهند داد.

او همچنین پایان جهان را در سال 5079 پیش بینی کرد، اگرچه هنوز زمان زیادی برای آن باقی مانده است، اما طبق پیش بینی او، سال 2025 آغاز یک سری اتفاقات است که در نهایت منجر به نابودی می شود. به عبارت دیگر، به گفته طرفداران این پیامبر نابینا که 30 سال پیش درگذشت، سال آینده آغاز پایانی اجتناب ناپذیر است.

پیش بینی های بابونگا برای 100 سال آینده شامل جنگ در قاره اروپا در سال 2025، آب شدن یخ های قطبی و بالا آمدن سطح آب دریاها در سال 2033، بازگشت کمونیسم ویرانگر در سال 2076 و البته برقراری ارتباط با بیگانگان در فضا است. 2130.

مجسمه بابا ونگا در بلغارستان

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *