مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

کاهش اضطراب‌های نوجوانی با انیمیشن «درون و بیرون۲»

۱ دقیقه خوانده شده
کاهش اضطراب‌های نوجوانی با انیمیشن «درون و بیرون۲»

تبلیغات بنری


انیمیشن «درون و بیرون» یکی از نمادین ترین و الهام بخش ترین تولیدات پیکسار بود. در واقع این انیمیشن استانداردهای پیکسار را در داستان نویسی و به طور کلی انیمیشن به مرحله ای جدید و متفاوت رساند که سپس بر همه چیزهایی که خود پیکسار و گاهی دیزنی تولید می کردند تأثیر گذاشت.

به گزارش همشهری آنلاین، حتی کارتون‌های معروف «روح» و «قرمزی» که مشخصاً تحت تأثیر نگاه روان‌شناختی مشابه به ذهن کودک/انسان بودند، تا به امروز نتوانسته‌اند به همان موفقیت دست یابند. موفقیت گسترده این محصول 2015 باعث شده است که در تمام این سال ها درباره آن برای دنباله صحبت شود. دیزنی و پیکسار در سپتامبر 2022 اعلام کردند که دنباله ای برای این انیمیشن برنده اسکار ساخته خواهد شد. فیلمی که به تازگی اکران شد و رکورد زد.

«درون و بیرون 2» پرفروش شد

«درون و بیرون 2» با پشت سر گذاشتن «دون: قسمت 2» به پرفروش‌ترین فیلم سال 2024 در آمریکای شمالی تبدیل شد. انیمیشن جدید پیکسار موفق شد در هشتمین روز اکران خود عنوان پرفروش ترین فیلم سال آمریکا را از آن خود کند. این فیلم که هیچ نشانه ای از افت فروش خود را نشان نداده است، رکوردهای مختلفی را به نام خود ثبت کرده و روز جمعه با فروش بیش از 283 میلیون دلاری، از «تلماسه 2» با مجموع فروش 282.1 میلیون دلاری در سال 2018 پیشی گرفت. «Inside Out 2» آمریکا را ترک کرد روز پنجشنبه 481.4 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و در روز جمعه از 500 میلیون دلار در سرتاسر جهان فراتر خواهد رفت. انتظار می‌رود در آمریکای شمالی، «Inside Out 2» در دومین آخر هفته اکران خود تا یکشنبه به 350 میلیون دلار و تا پایان یکشنبه با احتساب فروش جهانی به 650 تا 700 میلیون دلار برسد.

کاهش اضطراب‌های نوجوانی با انیمیشن «درون و بیرون۲»

مشکلات ایجاد انیمیشن برای نوجوانان

کلسی مان، کارگردان انیمیشن «Inside and Out 2» در مورد این انیمیشن گفت: «در پیکسار، ما باید همه چیز را از ابتدا بسازیم محیط برای اطمینان از کدها… علف های متحرک شبیه تیغه های چمن واقعی هستند و ما همچنین واقعا سعی می کنیم مطمئن شویم که شخصیت های درونی را می شناسیم: این شخصیت کیست و در سر آنها چه می گذرد؟

ساختن یک فیلم نوجوانانه که بی‌زمان نباشد و برای نوجوانان در زمان‌های مختلف قابل ارتباط نباشد، سخت است، زیرا آن گروه سنی بسیار تحت تأثیر روندها و فرهنگ‌های آن زمان خاص است – حتی در نحوه لباس پوشیدن و صحبت کردن. برای ارتباط با این نسل باید مراجعی برای آنچه امروز برایشان مهم و عزیز است داشته باشید. حتی چیزی که 6 ماه پیش جدید و هیجان انگیز بود، امروز می تواند قدیمی و خسته کننده شود.

نظر منتقدان

این انیمه که به دلیل تخیل و دقت در داستان مورد تحسین منتقدان قرار گرفته، در چند روز گذشته با نقدهای مثبتی روبرو شده است. منتقدان بر این باورند که انیمیشن «درون و بیرون 2» با استفاده از منابع اضطراب نوجوانان موفق شد همه چیز را جذاب‌تر و جذاب‌تر کند، در حالی که این فیلم با وفادار ماندن به جذابیت عاطفی فیلم اصلی، توانسته است شیرین باقی بماند. و کار گرم بقا

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *