مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

(تصاویر) لوکس‌ترین برند جهان؛ رده بندی برترین‌های ۲۰۲۴

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


رقابت در بازار کالاهای لوکس همواره یکی از سودآورترین چرخه ها در اقتصاد جهانی بوده است. حتی در زمان بحران های اقتصادی جهانی نیز این چرخه متوقف نشد و همیشه تقاضا برای آن وجود داشت.

به گزارش عصر ایران، در زیر نگاهی خواهیم داشت به جدیدترین رتبه بندی جهانی بهترین برندهای لوکس که توسط گروه کانتار تهیه شده است.

باید گفت؛ Kantar یک شرکت انگلیسی است که در سال 1992 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در لندن است. Kantar حدود 30000 کارمند در بیش از 90 کشور جهان دارد و خدمات اقتصادی مانند مشاوره، برندسازی، تبلیغات، مطالعات بازار، طراحی استراتژی اقتصادی و غیره را ارائه می دهد.

با ارزش ترین برندهای لوکس سال 2024

اما بهترین برندهای لوکس جهان در سال 2024:

1. لویی ویتون

10

ارزش برند: 129.9 میلیارد دلار

دفتر مرکزی: فرانسه

وقتی صحبت از گران ترین برندهای لوکس به میان می آید، لویی ویتون تاج را به دست می گیرد. این برند فرانسوی که نمادی از سبک جاودانه و مهارت برجسته است، بازار جهانی را تسخیر کرده است. لویی ویتون از کیف‌های مونوگرام نمادین آن گرفته تا هفته‌های مد، فقط یک برند نیست، بلکه یک پدیده فرهنگی است.

لویی ویتون (به فرانسوی: Louis Vuitton) که مخفف آن است LV همچنین شرکت کالاهای لوکس فرانسوی و خانه مد نامیده می شود که در سال 1854 توسط طراح فرانسوی لویی ویتون تأسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و عرضه می کند که این محصولات عبارتند از: کالاهای چرمی، پوشاک آماده، کفش، ساعت، جواهرات، لوازم جانبی، عینک آفتابی، کیف و چمدان، لوازم التحریر و کتاب.

2. هرمس

11

ارزش برند: 93.7 میلیارد دلار

دفتر مرکزی: فرانسه

هرمس به خاطر کیف‌های بیکینی و روسری‌های ابریشمی‌اش معروف است و اغلب در بحث‌هایی درباره گران‌ترین برندها مطرح می‌شود. تعهد آن به تولید هنری و کیفیت دقیق، این برند را در بین بهترین برندهای لوکس دنیا برجسته کرده است.

هرمس یک شرکت فرانسوی کالاهای لوکس است که در سال 1837 تأسیس شد. این شرکت در طراحی و ساخت کالاهای چرمی، لوازم جانبی، لباس های آماده، عطر و کالاهای باکیفیت تخصص دارد.

3. شنل

12

ارزش برند: 60.2 میلیارد دلار

دفتر مرکزی: فرانسه

میراث پیچیدگی و نوآوری شانل همچنان الهام بخش است. این برند به عنوان یکی از 10 برند برتر طراح، به خاطر کت و شلوارهای کلاسیک، عطرهای شماره 5 و طراحی های مدرن که تعادلی بین سنت و پیشرفت ایجاد می کند، شناخته شده است.

Chanel یک شرکت خصوصی محدود کالاهای لوکس و خانه مد فرانسوی است که دو دفتر مرکزی آن در Neuilly-sur-Seine، فرانسه و دیگری در لندن، انگلستان واقع شده است. این شرکت در سال 1909 توسط یک خیاط به نام کوکو شانل تاسیس شد. امروزه این شرکت به عنوان یکی از مهم ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه شناخته می شود.

4. گوچی

13

ارزش برند: 23.8 میلیارد دلار

دفتر مرکزی: ایتالیا

طراحی های جسورانه و متنوع گوچی این برند را در بین 10 برند برتر لوکس قرار داده است. این برند یک انتخاب عالی برای شیک پوشانی است که می خواهند اظهار نظر کنند. وقتی صحبت از گران ترین برندها می شود، طرح های لوکس گوچی به ذهن خطور می کند.

گوچی یک برند ایتالیایی مد و کالاهای چرمی است که در سال 1921 توسط گوچیو گوچی تاسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت در شهر فلورانس ایتالیا قرار دارد.

5. دیور

14

ارزش برند: 12.0 میلیارد دلار

دفتر مرکزی: فرانسه

دیور ترکیبی از خلاقیت و نوآوری به قدمت تاریخ صنعت مد است. به عنوان یک برند پیشرو در میان 10 برند طراح برتر، تعهد آن به سبک و ظرافت، تأثیر مستمر آن را در دنیای مد تضمین می کند.

کریستین دیور اس. دیور یک شرکت فرانسوی کالاهای لوکس است که در سال 1946 تأسیس شد و توسط تاجر فرانسوی برنارد آرنو مدیریت و رهبری می شود.

6. کارتیه

15

ارزش برند: 10.5 میلیارد دلار

دفتر مرکزی: فرانسه

کارتیه که به خاطر ساعت‌های الماس‌کاری‌شده و دستبندهای عشق نمادین خود شناخته شده است، همچنان در صنعت جواهرات پیشرو است. جایگاه این برند در میان برترین برندهای لوکس به دلیل مهارت برجسته آن شایسته است.

کارتیه در سال 1847 توسط لوئیس کارتیه تاسیس شد. این شرکت تا سال 1964 تحت کنترل خانواده کارتیه باقی ماند تا اینکه توسط شرکت سوئیسی راشمونت خریداری شد. کارتیه اکنون یکی از زیرمجموعه های راشمونت است.

7. رولکس

16

ارزش برند: 9.1 میلیارد دلار

دفتر مرکزی: سوئیس

رولکس نمادی از دقت و قابلیت اطمینان در ساعت سازی است. این برند اغلب به عنوان یکی از گران ترین برندهای لوکس شناخته می شود و طراحی های کلاسیک و کیفیت استثنایی آن، آن را به یک برند جهانی تبدیل کرده است.

این برند لوکس در سال 1905 تاسیس شد و در رقابت دائمی با دیگر برند لوکس سوئیسی یعنی Omega است که یکی از معروف ترین برندهای ساعت مچی لوکس در جهان است.

8. ایو سن لوران (YSL)

17

ارزش برند: 6.5 میلیارد دلار

دفتر مرکزی: فرانسه

سنت لوران طرح های جسورانه را با ظرافت پاریسی ترکیب می کند. این برند به عنوان یکی از 10 برند برتر طراح، مخاطبان متنوعی را جذب می کند و در عین حال به ریشه های جسورانه خود وفادار می ماند.

این برند که در سال 1961 تاسیس شد، یکی از برجسته ترین و مهم ترین خانه های مد در جهان به شمار می رود و به دلیل داشتن لباس های مدرن و متفاوت از جمله کت های تاکسیدو زنانه شهرت دارد. امروزه سنت لوران پاریس محصولات زیادی از جمله پوشاک آماده مردانه و زنانه، کالاهای چرمی، کفش و جواهرات تولید می کند.

9. Tiffany & Co

18

ارزش برند: 6.2 میلیارد دلار

دفتر مرکزی: ایالات متحده آمریکا

Tiffany & Co با جعبه های آبی نمادین و جواهرات خیره کننده خود همچنان به عنوان یکی از بهترین برندهای لوکس به درخشش خود ادامه می دهد. شهرت آن برای کیفیت و عاشقانه بودن این برند را در صنعت جواهرسازی متمایز می کند.

شرکت تیفانی در سال 1837 توسط چارلز لوئیس تیفانی به عنوان یک خرده فروش کالاهای لوکس و لوازم التحریر تاسیس شد. امروزه این شرکت طیف گسترده ای از کالاها، لوازم جانبی و کالاهای لوکس مانند: طلا، جواهرات، نقره، چینی، کریستال، لوازم التحریر، عطر، ساعت، لوازم جانبی و برخی از محصولات چرمی را به فروش می رساند.

10. پرادا

19

ارزش برند: 5.1 میلیارد دلار

دفتر مرکزی: ایتالیا

سبک ساده و در عین حال خلاقانه پرادا آن را به یکی از 10 برند برتر لوکس تبدیل کرده است. این برند به دلیل زیبایی شناسی منحصر به فرد خود شناخته شده است و همچنان بر روند مد جهانی تأثیر می گذارد.

پرادا (به ایتالیایی: Prada) یک برند مد ایتالیایی است که متخصص در زمینه کالاهای لوکس برای مردان و زنان است. پرادا تولید کننده عینک، چرم، کفش، چمدان و کیف دستی است که توسط ماریو پرادا و برادرش در سال 1913 تاسیس شد. دفتر مرکزی پرادا در میلان ایتالیا قرار دارد.

دفتر مرکزی پرادا در حال حاضر در یکی از پایتخت های مد جهان، میلان قرار دارد. این برند بیش از 250 فروشگاه در سراسر جهان دارد.

درباره رتبه بندی برندهای لوکس در سال 2024

– حضور برجسته فرانسوی: شش برند از ده برند برتر لوکس از فرانسه می آیند و شهرت این کشور را به عنوان پایتخت کالاهای لوکس جهان افزایش می دهند.

– متنوع: از مد و جواهرات گرفته تا ساعت، 10 برند برتر نشان دهنده اشکال مختلف تجربه زندگی لوکس هستند.

– میراث و نوآوری: برندهای لوکس برای تاریخچه خود ارزش قائل هستند و به آن افتخار می کنند، اما در عین حال مدرن می شوند تا سلیقه مصرف کنندگان معاصر را برآورده کنند.

تبلیغات بنری

منبع : پایگاه خبری fararu

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *