مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

نقاش افسانه‌ای منظره‌ها را بشناسید

۱ دقیقه خوانده شده
نقاش افسانه‌ای منظره‌ها را بشناسید

تبلیغات بنری


به نظر می‌رسد زندگی ترنر همزمان در نور آشکار می‌شود و کوه و انسان و آسمان و اقیانوس را به‌عنوان انتزاعی سمفونیک زمان و مکان در نظر می‌گیرد.

به گزارش اسنا، در ادامه به برخی از نقاشی های متمایز او می پردازیم:

عکاسی شخصی

نقاش افسانه‌ای منظره‌ها را بشناسید

فهرست نقاشی های برجسته ترنر با یکی از اولین نقاشی های جوزف مالورد ویلیام ترنر آغاز می شود که خود ترنر موضوع نقاشی است. او در سال 1775 از والدینی از طبقه متوسط ​​پایین در خانه ای کوچک در لندن، انگلستان به دنیا آمد. زندگی و شخصیت ترنر مانند نقاشی هایی که کشیده بود رنگارنگ بود. با توجه به مسیر زندگی پر فراز و نشیب ترنر، مانند فاجعه ای که برای مادرش رخ داد و مخالفت او با سبک های هنری پذیرفته شده، این هنرمند در نهایت به یکی از تأثیرگذارترین نقاشان تبدیل شد.

ماهیگیران در دریا

با نقاش افسانه ای منظره آشنا شوید

در این نقاشی رنگ روغن احساس ناامیدی برای بیننده وجود دارد. وقتی در این نقاشی فوق‌العاده غم‌انگیز غوطه‌ور می‌شویم، مانند یک رویا یا یک کابوس به نظر می‌رسد که چیز زیادی از آن به یاد نمی‌آوریم. در زندگی، اغلب احساس می‌کنیم که به سمت سرنوشت‌های نامشخصی می‌رویم که پر از ترس است که مانند آب‌های تاریکی که کشتی نشان‌داده‌شده در این نقاشی را احاطه کرده است. ترنر که شاهد بستری شدن مادرش در بیمارستان مجنون سنت لوک بود، اندکی پس از اتمام این شاهکار، مملو از احساس تنهایی و اضطراب بود.

به لطف استفاده ماهرانه از نور و جو در این نقاشی، ماه مانند نورافکن شبح مانند مشرف به یک قایق ماهیگیری کوچک پر از ماهیگیران به نظر می رسد. در واقع کشتی های روی اقیانوس موضوعی است که ترنر در بسیاری از آثارش به آن می پردازد. کشتی در این نقاشی توسط امواج خروشان پرتاب می شود و درون آن یک فانوس کم نور وجود دارد که گرمای ملایمی را برای مردانی که دور آن جمع شده اند فراهم می کند. لبه های نقاشی ساکت و تقریبا سیاه است، زیرا ماهیگیران در شب قایق مشابهی را دنبال می کنند.

کولاک

با نقاش افسانه ای منظره آشنا شوید

استفاده از عنصر مقیاس در نقاشی ها می تواند در به تصویر کشیدن قدرت موثر باشد. به عنوان مثال، در پرتره ها، شخصی که به تصویر کشیده می شود بیشتر بوم را اشغال می کند و فضای کمتری برای جزئیات پس زمینه باقی می گذارد.

چگونه ترنر از عنصر مقیاس در نقاشی خود که یکی از بزرگترین رهبران نظامی تاریخ باستان را به تصویر می کشد استفاده کرد؟

در این نقاشی ارتش قدرتمند هانیبال به گونه ای به تصویر کشیده شده است که گویی در دهان طوفانی سیاه گیر افتاده است. برف جلوی نور خورشید را گرفته است و نور طلایی خورشید جای خود را به نارنجی کم رنگ خواهد داد. برف سفید مرگبار به زودی در سراسر آلپ غرش خواهد کرد تا همه چیز را نابود کند. شخصیت هانیبال از دیگر مردان صخره مانند قابل تشخیص نیست. ترنر از میان وسعت طوفان و کوهستان، آسیب پذیری انسان ها را در برابر نیروهای طبیعت نشان می دهد.

آتش زدن پارلمان بریتانیا

با نقاش افسانه ای منظره آشنا شوید

در تابلوی «سوختن مجلس اعیان و عوام» شاهد تراژدی در دنیای توسعه یافته و متمدن لندن هستیم.

ترنر به طور گسترده ای با جنبش هنر رمانتیک مرتبط است، اما بسیاری او را اولین نقاش مدرن نیز می دانند. آنچه در این نقاشی بسیار مدرن به نظر می رسد، مخلوطی از نور اتمسفر است که یک نمای متضاد نارنجی جسورانه ایجاد می کند.

رم مدرن

با نقاش افسانه ای منظره آشنا شوید

این نقاشی که با استفاده از ترکیبی از رنگ‌های پاستلی به زیبایی خلق شده است، منظره رم، ایتالیا را در یک صبح عالی به تصویر می‌کشد. ستون‌های بزرگ خرابه‌های باستانی، که محل فروم بزرگ روم بود، همراه با بزهایی که از پایه‌های عظیم خود بالا می‌روند، در این نقاشی به تصویر کشیده شده‌اند.

در این نقاشی، منظره شهر با آمیزه‌ای از معماری قدیمی و مدرن و مه صبحگاهی آن را می‌پوشاند، شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. در این نقاشی شاهد ظهور نوع جدیدی از معماری باروک هستیم. کلیسای کاتولیک از کلوسئوم باستانی بلندتر است. به عبارت دیگر گذر زمان پیوسته است.

باران، بخار و سرعت

با نقاش افسانه ای منظره آشنا شوید

همانطور که ممکن است تا به حال متوجه شده باشید، نقاشی های ترنر تجربه ای چندلایه از تماشای یک اثر هنری را به مخاطب ارائه می دهد. در ابتدا به نقاشی به عنوان یک ترکیب کامل نگاه می کنیم و وقتی از نزدیک نگاه می کنیم دنیایی آشناتر و جزئیات بیشتری را می بینیم.

قطاری سیاه مانند تیری فولادی که از ناکجاآباد پرتاب شده به سمت ما می تازد. در این ترکیب یک ماهیگیر در قایق در رودخانه زیر پل دیده می شود. مردم در ساحل رودخانه مانند ارواح به نظر می رسند، زیرا فضای نقاشی و نور فضایی انتزاعی را ایجاد می کند.

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *