مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

(عکس) دردسر جدید رونالدو در یورو ۲۰۲۴

۱ دقیقه خوانده شده
(عکس) دردسر جدید رونالدو در یورو ۲۰۲۴

تبلیغات بنری


کریستیانو رونالدو این روزها به همراه کشورش پرتغال در مسابقات قهرمانی اروپا 2024 شرکت می کند. یوفا به عنوان برگزارکننده مسابقات، خواهان حضور هر چه بیشتر رونالدو و تیمش در یورو است، زیرا نام رونالدو باعث جذابیت بیشتر این تورنمنت برای مردم می شود. اما یوفا حاضر نیست قوانین خود را برای کریستیانو رونالدو زیر پا بگذارد، به خصوص در مورد قوانین تجاری و حمایت مالی. ،

به گزارش سایت ورزش سه، آخرین بازی رونالدو در یورو یعنی دیدار پرتغال و اسلوونی شاهد اتفاقات زیادی بود و به یک درام بزرگ تبدیل شد. تبلیغ‌کنندگان نمی‌توانستند سناریویی بهتر از این را تصور کنند که رونالدو تیمش را در ضربات پنالتی از دست بدهد و سپس گریه کند، اما در نهایت در ضربات پنالتی در پایان مسابقه دوباره صاحب یک ضربه پنالتی شد، این بار با زدن یک ضربه پنالتی در پیروزی. و Seleção به رهبری صعود می کند. نقش بازی کن. ،

اما جنجال جدید پیرامون بازی پرتغال و اسلوونی از زمانی شروع شد که WHOOP داده های به دست آمده از طریق دستگاه های هوشمند متصل به بدن رونالدو در آن مسابقه را منتشر کرد. WHOOP سازنده این نوع تجهیزات است و انتشار این داده ها بدون شک یک تبلیغ عالی برای برند آنهاست. ،

WHOOP با نشان دادن افت شدید ضربان قلب رونالدو در هنگام زدن اولین ضربه پنالتی، تیتر خبرها شد و در روزهای اخیر این موضوع به یکی از مهمترین اخبار یورو تبدیل شده است. ،

(عکس) دردسر جدید رونالدو در یورو ۲۰۲۴

مشکل اینجاست که WHOOP قرارداد اسپانسرینگ با یوفا ندارد و نمی تواند به طور مخفیانه برند خود را با استفاده از این تورنمنت بدون دریافت مجوز از سازمان دهنده یورو تبلیغ کند. کارشناسان قانون تجارت می گویند این اقدام WHOOP نمونه بارز پدیده ای است که به عنوان بازاریابی کمین شناخته می شود. ،

بازاریابی کمین بنا به تعریف یک استراتژی بازاریابی مقرون‌به‌صرفه است که به برنده کمک می‌کند بدون اینکه اسپانسر رسمی رویداد باشد، خود را با استفاده از رویداد تبلیغ کند. ،

ریکاردو فورته، رئیس سابق اسپانسرینگ ویزا و کوکاکولا، اعلام کرد که از نظر قوانین تجارت بین‌المللی، WHOOP با این اقدام قوانین یوفا را زیر پا گذاشته است. او می گوید طبق قوانین، کریستیانو حق ندارد در بازاریابی این شرکت نقشی داشته باشد و یوفا قطعا او را مجازات خواهد کرد. کریستیانو احتمالاً به خاطر این تبلیغات توسط یوفا جریمه خواهد شد. ،

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *