مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

پرفروش ترین کرم اسکراب برای فصل پاییز و زمستان  

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


از جمله لوازم آرایشی که در سال های اخیر جایگاه خود را در بین همه افراد باز کرده است، کرم های لایه بردار هستند. کرم لایه بردار اصولاً نوعی لایه بردار است که به طور طبیعی از موادی تولید می شود که به پوست آسیبی نمی رساند و اجازه نمی دهد گرد و غبار و آلودگی و کثیفی روی پوست نشسته و منافذ آن را ببندد. هرچه بیشتر از کرم های لایه بردار استفاده کنید، پوست شما شفاف تر و شاداب تر می شود. در زیر با توضیح کامل عملکرد کرم های لایه بردار، پرفروش ترین محصولات فصل پاییز و زمستان را به شما معرفی می کنیم.

اسکراب چیست و چه فوایدی دارد؟

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، پوست ما در طول روز به شدت در معرض گرد و غبار و آلودگی هوا قرار می گیرد و منافذ آن بسته می شود. با استفاده از اسکراب به راحتی می توانید پوست خود را عمیقا لایه برداری کرده و سلول های مرده را از سطح پوست خود پاک کنید. پس از پاکسازی با اسکراب پوستی شاداب تر و شاداب تر خواهید داشت.

لایه بردارها به شکل کرم یا ژل هستند و حاوی دانه های کوچک، سفت و کمی برجسته هستند. اساساً این دانه ها وظیفه اصلی را بر عهده دارند. باید اسکراب را حداقل 10 تا 20 دقیقه روی پوست و نواحی مختلفی که می خواهید لایه برداری کنید ماساژ دهید تا فرآیند تمیز کردن پوست شما به خوبی انجام شود.

اکنون در اینجا بهترین و پرفروش ترین اسکراب های صورت و بدن برای فصل پاییز و زمستان آورده شده است:

1. اسکراب لایه بردار پوست بیو آکوا ژل برنج لایه بردار برای روشن کردن پوست

اسکراب پوست مدل Bio Aqua ژل برنج لایه بردار برای روشن کردن پوست این یک نوع لایه بردار مفید و کاربردی برای انواع پوست است. این محصول پوست را به شدت لایه برداری می کند و اگر می خواهید اثرات آن را به وضوح بر روی پوست خود ببینید باید به طور مرتب پوست خود را با این محصول اسکراب کنید. این اسکراب قادر است جوش ها را خشک کرده و به تدریج محل آنها را از بین ببرد. در عین حال از ظاهر شدن جوش های جدید روی پوست صورت شما نیز جلوگیری می کند.

می توانید این محصول را به مدت 1-2 دقیقه 1-2 بار در هفته روی صورت یا بدن خود بمالید. پس از یک ماه استفاده مداوم، به وضوح متوجه اثرات آن بر روی پوست خود خواهید شد. این محصول فاقد پارابن بوده و دارای فرم ژل می باشد. همچنین بد نیست بدانید با این اسکراب پوست شما 1-2 درجه روشن تر شده و منافذ پوست شما بسته می شود. در نتیجه پوست شفاف و صاف تری خواهید داشت.

2. ژل لایه بردار معمولی سبوگل

این ژل لایه بردار نیز محصولی بی نظیر است که حتی برای پوست های چرب و دارای جوش نیز کاربردی و مفید خواهد بود. این محصول حاوی گلیسیرین و حاوی روغن درخت چای و گریپ فروت است. اگر پوست چرب دارید که بعد از هر بار خروج از خانه براق می شود، کثیفی زیادی را جذب می کند و منافذ شما را می بندد، پس این اسکراب صورت برای شما مناسب است.

با استفاده از این اسکراب، احساس خنکی روی پوست خود خواهید داشت و پس از شستن صورت، احساس کشیدگی یا خشکی در پوست شما نخواهد شد. این محصول یک پاک کننده عالی و لایه بردار کاربردی برای از بین بردن جای جوش و آکنه است. علاوه بر این خاصیت پاک کنندگی فوق العاده ای دارد و می توانید از آن به عنوان اسکراب روزانه استفاده کنید.

3. اسکراب شکر لایه بردار ژاپنی مدل پلاس سیب سبز

اسکراب شکر لایه بردار مدل ژاپن پلاس سیب سبز حاوی ویتامین های زیادی است و برای انواع پوست مناسب است. در عین حال پوست شما را نرم کرده و ضمن لایه برداری پوستی تمیز و درخشان بدون سلول های مرده و آلودگی برای شما به ارمغان می آورد. این محصول رایحه فوق العاده ای دارد و به دلیل استفاده از گلیسیرین در آن، خاصیت مرطوب کنندگی بالایی دارد.

پرفروش ترین اسکراب کرمی برای فصل های پاییز و زمستان

در این اسکراب پوست از اسید اسکوربیک استفاده شده است که در اصل شکل پایدار ویتامین C است و تاثیر زیادی در رفع لک های پوستی دارد. علاوه بر این، از اسید سوربیک استفاده می کند که یک ماده ضد باکتری و ضد التهاب است. هنگام استفاده از این محصول، رایحه ملایم سیب می تواند پوست و ذهن شما را آرام کند. البته این اسکراب فقط برای بدن در نظر گرفته شده است.

4. ژل اسکراب بدن Launer Deep Sense مدل Launer

آخرین گزینه ای که در اختیار شما قرار می دهیم اسکرابی به نام اسکراب ژل اسطوخودوس است. این اسکراب حاوی دانه های کوچکی است که به راحتی پوست را مالش و لایه برداری می کند و در نهایت پوستی شفاف، شاداب و سالم خواهید داشت. این محصول می تواند جای جوش و جای زخم را کاملا از بین ببرد.

پرفروش ترین اسکراب کرمی برای فصل های پاییز و زمستان

ژل اسکراب بدن Lavender Deep Sense جوش های سر سیاه، سلولیت، خطوط ریز، چین و چروک، لکه های تیره و احتمالاً بخیه ها و جای زخم را از بین می برد. این محصول با افزایش جریان خون در احیای سلول ها و جوان سازی پوست شما کار خوبی انجام می دهد.

اسکراب پاییز و زمستان برای پوستی شفاف و زیبا

شاید ندانید که چرا اکثر متخصصین پوست استفاده از محصولات لایه بردار را به فصل پاییز و زمستان موکول می کنند. دلیل این امر این است که نور خورشید در شش ماه دوم سال با شدت و قدرت کمتری به پوست ما برخورد می کند. وقتی پوست خود را لایه برداری می کنید، به این معنی است که باید کمتر در معرض نور خورشید قرار بگیرید. بنابراین شش ماه دوم سال بهترین زمان برای انجام این لایه برداری عمیق پوست و داشتن پوستی شفاف و با طراوت است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *