مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

۵ سریال جذاب کره‌ای با بازی «جونگ ریو وون»

۱ دقیقه خوانده شده
۵ سریال جذاب کره‌ای با بازی «جونگ ریو وون»

تبلیغات بنری


جونگ ریو وون بازیگر 43 ساله کره ای-استرالیایی است که در طول دوران حرفه ای خود نقش های مختلفی در فیلم ها و سریال های کره ای ایفا کرده است. ورود او به دنیای سرگرمی با پیوستن او به گروه Shakra در دهه 2000 آغاز شد. پس از انحلال گروه در سال 2006، جونگ ریو وون به طور کامل به بازیگری روی آورد.

به گزارش فرادید، او پس از شرکت در درام کره ای “نام من کیم سام سون” در سال 2005 به شهرت و محبوبیت دست یافت و از آن زمان تاکنون در بسیاری از تولیدات مطرح ظاهر شده است. در اینجا لیستی از بهترین سریال های کره ای با بازی ریو وون آورده شده است.

عاشقانه نیمه شب در هاگوون

۵ سریال جذاب کره‌ای با بازی «جونگ ریو وون»

داستان این سریال حول محور معلم محبوبی به نام سئو هه جین (با بازی جونگ ریو وون) می گذرد که پس از سال ها دوباره با شاگرد سابقش لی جون هو (وی هاجون) متحد می شود. لی جون هو اکنون یک معلم است و با هه جین در یک آکادمی خصوصی کار می کند. این همکاری و اتحاد دوباره باعث ایجاد احساسات عاشقانه بین این دو نفر می شود.

یادداشت های دادستان

5 سریال کره ای جذاب با بازی

این سریال زندگی شخصی و پرونده های تجاری دو دادستان را دنبال می کند. جونگ ریو وون در این سریال نقش چا میونگ جو را بازی می کند. یک دادستان نخبه شغل موفقی در دادستانی مرکزی دارد، اما وقتی به شعبه ای در یک شهر کوچک منتقل می شود، باید با دادستان دیگری به نام لی سان وونگ که دیدگاهی کاملاً متفاوت از زندگی و کار دارد، همکاری کند.

تابه عشق

5 سریال کره ای جذاب با بازی

این درام محبوب با مضمون آشپزی که در سال 2018 پخش شد، داستان یک رستوران چینی کوچک و فرسوده را دنبال می‌کند. دو چیل سونگ (جانگ هیوک)، صاحب رستوران و جنایتکار سابق، قصد دارد محل درآمدی برای همکاران سابقش فراهم کند. یک سرآشپز و گانگستر سابق به نام سئو پونگ (لی جون هو) به همراه مردی ثروتمند به نام دن سه وو (با بازی جونگ ریو وون) نیز با چیل سونگ همکاری می کنند تا رستوران را به یک تجارت موفق تبدیل کنند.

دادگاه جادوگر

5 سریال کره ای جذاب با بازی

این سریال حول محور دادستان جاه طلب Ma Ye-deum (Jung Ryeo-won) می چرخد ​​که برای حل پرونده های او هر کاری انجام می دهد، حتی اگر شامل استفاده از روش های ناعادلانه مانند جعل اسناد باشد. هنگامی که دوم یی به بخش ویژه برای تعقیب مجرمان جنسی منتقل می شود، در آنجا باید با یک وکیل جوان به نام یئو جین ووک کار کند.

آدامس

5 سریال کره ای جذاب با بازی

داستان سریال حول محور دو دوست دوران کودکی پارک ری هوان (لی دونگ ووک) و کیم هونگ آه (جونگ ریو وون) است که کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. ری هوان یک مدیر بیمارستان است که به دلیل اخلاق اختصاصی مراقبت از بیمار مشهور است، در حالی که هنگ آه یک تهیه کننده قوی و پرشور رادیویی است. احساسات عاشقانه ای بین این دو وجود دارد، اما بسیاری از افراد، از جمله مادر ری هوان و نامزد سابق هونگ آه، نمی خواهند خیلی به هم نزدیک شوند.

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *