مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

این توالت از مدفوع کاربر عکس می‌گیرد!

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


Throne یک شرکت استارت آپی است که در آستین آمریکا مستقر است. این استارت آپ دوربین هایی را می فروشد که به کناره کاسه توالت متصل می شوند و از مدفوع کاربر عکس می گیرند. این سیستم از هوش مصنوعی برای بررسی مدفوع به عنوان راهی برای تعیین مواردی مانند سلامت روده و هیدراتاسیون استفاده می کند.

به گزارش ایسنا، ترون فناوری خود را “هوش مصنوعی روده” می نامد. به گفته این شرکت، هوش مصنوعی آن توسط پزشکیان آموزش دیده است تا به کاربران کمک کند بفهمند مدفوع آنها در مورد سلامتی آنها چه می گوید. پزشکیان به دنبال علائم سلامتی مختلفی هستند که در مواد زائد بدن یافت می شود. از جمله تغییرات ظریف در ادرار برای تعیین سطح هیدراتاسیون.

این توالت از مدفوع کاربر عکس می گیرد!

وقتی صحبت از دوربین های توالت می شود، نگرانی هایی وجود دارد. TechCrunch با Tron تماس گرفت تا ایده بهتری از آنچه این شرکت برای رسیدگی به پرچم‌های قرمز اجتناب‌ناپذیر مربوط به امنیت و حریم خصوصی انجام می‌دهد به دست آورد.

در پاسخ به درخواست TechCrunch، این شرکت یک صفحه حفظ حریم خصوصی و امنیتی منتشر کرد که برخی از این اقدامات را شرح می‌داد. بدون شک سوالی که در بالای لیست وجود دارد این است که ترون دقیقا چه چیزی را ضبط می کند و چگونه از این فوتیج استفاده می کند.

ترون نوشت: ما فقط از محتویات کاسه توالت شما عکس می گیریم. هر گونه داده دیگری که به مأموریت ما مربوط نمی شود و می تواند بر توانایی ما در ارائه اطلاعات بهداشتی دقیق تأثیر بگذارد. ما از فناوری تشخیص تصویر برای حذف خودکار تصاویر نامربوط استفاده می کنیم. این تضمین می کند که فقط داده های مربوط به توالت نگهداری می شود.

این توالت از مدفوع کاربر عکس می گیرد!

کاربران می توانند درخواست دسترسی کامل به داده های خود را داشته باشند تا ببینند Tron چه چیزی را جمع آوری می کند. این شرکت همچنین در صورت درخواست کاربر همه چیز را حذف می کند. تمامی داده ها روی سرورهای شرکت رمزگذاری شده است.

ترون افزود: ما به اطلاعات کاربران دسترسی نداریم. تیم ما فقط داده‌های ناشناس و جمع‌آوری‌شده را تجزیه و تحلیل می‌کند. این بدان معنی است که داده ها را نمی توان به کاربر آن بازگرداند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *