مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

آیزنهاور از دریای سرخ خارج می‌شود

۱ دقیقه خوانده شده
آیزنهاور از دریای سرخ خارج می‌شود
تبلیغات بنری

رسانه‌های مشهور آمریکایی بامداد شنبه اعلام کردند که ناو هواپیمابر آیزنهاور دریای سرخ را ترک می‌کند و طی روزهای آینده ناو جنگی دیگری جایگزین آن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از حملات اخیر نیروهای مسلح یمن به ناو هواپیمابر «آیزنهاور» ارتش تروریستی آمریکا، رسانه های آمریکایی از خروج ناو اصلی نیروی دریایی ارتش تروریستی آمریکا از دریای سرخ خبر دادند.

شبکه الجزیره قطر بامداد امروز شنبه گزارش داد که کانال آمریکایی فاکس نیوز از خروج ناو هواپیمابر آیزنهاور از دریای سرخ و جایگزینی آن با ناو هواپیمابر روزولت خبر داد.

این در حالی است که نیروهای مسلح یمن 3 هفته پیش در واکنش به حملات نیروهای آمریکایی و انگلیسی به یمن و حمایت مستمر آنها از مردم غزه، ناو هواپیمابر آیزنهاور را در دریای سرخ هدف قرار دادند.

در همین رابطه، موسسه نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که هنوز مشخص نیست چه ناو هواپیمابر دیگری جایگزین «آیزنهاور» در منطقه غرب آسیا خواهد شد.

نیروهای مسلح یمن متعهد شدند که تا زمانی که رژیم تل‌آویو حملات خود به نوار غزه را متوقف نکند و مردم این منطقه را به قتل نرساند، به حمله به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی‌های ائتلاف ادامه خواهد داد. نیروهای حامی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ

آیزنهاور از دریای سرخ خارج می‌شود

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *