مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب «لی سه یونگ»

۱ دقیقه خوانده شده
بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب «لی سه یونگ»

تبلیغات بنری


لی سی یانگ بازیگر 31 ساله کره ای است که بازیگری را از 5 سالگی آغاز کرده است. اولین نقش مهم سه یونگ، که موفقیت بعدی او را تحت تاثیر قرار داد، در سریال “جواهری در قصر” بود، جایی که او نقش کودک گئوم یونگ (رقیب یانگ گوم) را بازی کرد.

به گزارش فرادید، سه یانگ یکی از محبوب ترین بازیگران زن کره ای در سال های اخیر است و در فیلم ها و سریال های موفق و پرمخاطب ایفای نقش کرده است. در اینجا لیستی از بهترین سریال های کره ای با بازی سه یانگ آورده شده است.

1. به بالا ضربه بزنید

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب «لی سه یونگ»

بازیگران: لی سی یانگ، کیم مین جائه، چا ته هیون

این سریال کمدی رمانتیک سفر خنده دار خواننده محبوب دهه 90 یو هیون جائه (شی یون) را دنبال می کند که به طور ناگهانی خود را در سال 2017 می یابد. او از مدیر سابق خود، گوانگ جائه (تای هیون)، که اکنون یک آژانس سرگرمی کوچک را اداره می کند، کمک می گیرد. برای کشف راز ناپدید شدن او در سال 1993. او با جی هون (مین جائه)، پسرخوانده گوانگ جائه زندگی می کند که مخفیانه آموزش می دهد تا خواننده شود. در این سریال لی سه یونگ نقش دختری باهوش و زیبا به نام وو سونگ را بازی می کند که جی هانگ به او علاقه زیادی دارد.

2. اودسا کره ای

بهترین سریال کره ای با نقش جذاب

بازیگران: لی سونگ جی، چا سونگ وون، اوه یون سو، لی سه یانگ

این سریال داستانی فانتزی و عاشقانه در دنیای مدرن را روایت می کند. داستانی الهام گرفته از اساطیر باستان. در این سریال لی سونگ گی نقش سون اوه جونگ یا همان “شاه میمون” را بازی می کند که به دلیل خشم خدایان در دنیای انسان ها زندانی می شود. این توسط جین سون می (یئون سئو)، یک دختر جوان که می تواند ارواح را ببیند، ویرایش شده است. لی سه یونگ در این سریال نقش «بو جا» را بازی می کند. زامبی بی حافظه که کارآموز گروه بود. او یکی از شخصیت های مرموز مختلف اطراف اوه گونگ است.

3. شوخی تاجدار

بهترین سریال کره ای با نقش جذاب

بازیگران: یئو جین جو، کیم سانگ کیونگ، لی سی یانگ

این سریال حول محور پادشاه یی هون (جین جو) می‌چرخد که خود را در میان درگیری‌های سیاسی گرفتار می‌بیند و از تهدیدهای اطرافش می‌ترسد. او برای اطمینان از اینکه او ترور نمی شود، دلقکی به نام ها سان (جین جو) را که دقیقاً شبیه او است، به جای او بر تخت سلطنت می نشاند. وقتی ها سون نقش او را بر عهده گرفت، اوضاع در چوسان بهتر شد. در همین حال، او عاشق ملکه یو سو وون (لی سه یونگ) می شود.

4. ذاکر

بهترین سریال کره ای با نقش جذاب

بازیگران: یو سونگ هو، جو سونگ ها، لی سه یانگ

در این فانتزی جنایی، دونگ باک (سونگ هو) یک کارآگاه پرکار با توانایی دیدن خاطرات افراد پس از لمس آنها است. او به این شهرت دارد که تا زمانی که عامل آن دستگیر نشود، پرونده را رها نکرده است. هان سون می (لی سه یانگ) سرپرست جدید اداره تحقیقات ویژه است. او جوان ترین فردی است که به این سمت رسیده است. این دو با هم کار می کنند تا یک قاتل زنجیره ای را دستگیر کنند، در حالی که هر دو یک گذشته تاریک را پنهان می کنند.

5. کایروس

بهترین سریال کره ای با نقش جذاب

بازیگران: شین سونگ راک، نام گیو ری، آن بو هیون، سونگ یون، لی سه یانگ

این یک داستان عالی است که در آن نوع خاصی از سفر در زمان رخ می دهد. داستان این سریال حول محور مردی به نام کیم سو جین (سونگ راک) می باشد. کارگردان و تهیه کننده خونسردی که با ناپدید شدن دخترش و شروع به گره خوردن ازدواجش، دنیایش به هم می ریزد. از سوی دیگر، هان آئ ری (لی سه یانگ) دختری است که مادرش را در بیمارستان از دست داده است. اما نکته اصلی داستان این است که Ae Ri در زمانی متفاوت از Sojin زندگی می کند. یعنی یک ماه قبل از او; بنابراین، هنگامی که یک تماس تلفنی فراطبیعی بین آنها برقرار می شود، سو جین از آئری می خواهد که جلوی ناپدید شدن دخترش را بگیرد و آئری از سو جین می خواهد که مادرش را پیدا کند.

6. آستین قرمز

بهترین سریال کره ای با نقش جذاب

بازیگران: لی جونهو، کانگ هون، لی سه یانگ

این درام تاریخی داستان پادشاه جونگجو (جونهو) و رابطه او با دختر درباری به نام سونگ دئوکیم (سونگ) را روایت می کند. دوک ام نمی خواهد به عنوان یک معشوقه در زندگی به دام بیفتد، اما وقتی پادشاه عاشق او می شود، آیا او قدرت دارد که جلوی آن را بگیرد؟ «آستین قرمز» به دلیل محبوبیتش جوایز متعددی را از آن خود کرده و یک قسمت اضافی نیز دریافت کرده است.

7. داستان قرارداد ازدواج پارک

بهترین سریال کره ای با نقش جذاب

بازیگران: لی سه یانگ، بائه این هیوک، جو هیون یانگ، یو سون هو

داستان این سریال حول محور دختری به نام پارک یون وو (لی سی یونگ) می گذرد که در اوایل قرن نوزدهم یعنی حدود دویست سال پیش در «چوسان» یا کره زندگی می کند. پارک دختری غیر متعارف و پرشور است که مخفیانه لباس زنانه را طراحی می کند. داستان زندگی او زمانی پیچیده می شود که همسرش در شب عروسی اش به دلیل یک بیماری مرموز فوت می کند. اما عزاداری پارک با یک رویداد مرموز دیگر قطع شد. شخص ناشناس شبانه نزد او می رود و او را به چاه می اندازد. اما این چاه چیزی جز معمولی نیست و پارک را از قرن نوزدهم به سال 2023 منتقل می کند، جایی که او با مردی روبرو می شود که دقیقاً شبیه شوهر مرحومش است.

8. کافه حقوق

بهترین سریال کره ای با نقش جذاب

بازیگران: لی سی یانگ، لی سونگ گی

لی سه یونگ در این سریال نقش وکیلی زیبا و موفق به نام کیم یو ری را بازی می کند که پس از استعفا از یک موسسه حقوقی تصمیم می گیرد کافه ای باز کند تا مشاوره حقوقی رایگان به مشتریان ارائه دهد. ساختمانی که او برای این کار اجاره کرده است متعلق به مردی به نام کیم جونگ هو (سونگ جی) است که همکار قدیمی کیم یو ری بود و احساسات مرموزی بین آنها داشت.

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *