مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

بهترین فصل برای سفر به استانبول

۱ دقیقه خوانده شده

تبلیغات بنری


اگر قصد دارید با بلیط به استانبول سفر کنید، بهترین زمان برای رفتن به استانبول را به شما خواهیم گفت. شهر استانبول یکی از زیباترین و بزرگ ترین شهرهای ترکیه به شمار می رود که سالانه میزبان درصد زیادی از ایرانیان است. با ما همراه باشید تا درباره این شهر بیشتر صحبت کنیم و به آنجا سفر کنیم.

بر چه اساسی بهترین فصل استانبول را انتخاب کنیم؟

اگر می خواهید با بلیط استانبول به این شهر سفر کنید، ابتدا باید هدف خود را از این سفر مشخص کنید. هدف سفر به شما کمک می کند تا بهترین زمان را درک کنید و مقاصد استانبول را بر اساس هدف خود ببینید.

این شهر به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه، سالانه شاهد گردشگران زیادی است که برای مقاصد مختلف به اینجا می آیند. باید بدانید که آیا برای تفریح، خرید، گردشگری یا چیز دیگری وارد استانبول شده اید. ما شما را از طریق هر یک از این اهداف بیشتر راهنمایی خواهیم کرد.

بهترین فصل استانبول از نظر آب و هوا

زمستان فصل بسیار بدی برای سفر به استانبول است. سرمای شدید در این فصل تجربه سفر شما را تحت الشعاع قرار می دهد و باعث می شود نتوانید از دیدنی های این شهر بزرگ در ترکیه دیدن کنید. به همین دلیل بلیط استانبول ارزان تر است زیرا تقاضا برای آن کمتر است. البته اگر می خواهید فصلی آرام را انتخاب کنید، زمستان احتمالا انتخاب خوبی است.

اگرچه تابستان در ترکیه سرگرمی های مختلفی را به شما ارائه می دهد، اما به دلیل شلوغی و گرمای شدید، انتخاب خوبی برای استانبول نیست. بهترین فصول آب و هوای استانبول بهار و پاییز است، زمانی که هوا معتدل است و مناظر متمایز را می توان دید.

فصل جشنواره های مختلف در استانبول

گردشگران سعی می کنند بلیط استانبول را خریداری کنند تا بتوانند با جشنواره های مختلف استانبول هماهنگ شده و سفر با کیفیت و لذت بخشی را تجربه کنند. در زیر مهم ترین فستیوال های استانبول را به شما معرفی می کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید:

  • جشنواره لاله: این جشنواره در ماه می در پارک های معروف استانبول برگزار می شود.
  • جشنواره Hydrales: در اواسط ژوئن، مردم ترکیه فصل بهار را جشن می گیرند.
  • جشنواره Geez استانبول: می توانید جشنواره های موسیقی زیادی را در استانبول بیابید.
  • جشن مولانا و دراویش: جشنواره مربوط به این شاعر پرآوازه فارسی زبان دی ماه برگزار می شود.
  • جشنواره فیلم استانبول: از 16 تا 26 فروردین بهترین زمان برای علاقمندان به سینما برای سفر با بلیط به استانبول در نظر گرفته شده است.
  • جشنواره رنگ استانبول: تاریخ برگزاری این جشنواره جذاب معمولا کمی قبل از نمایش اعلام می شود.

بهترین فصل برای خرید در استانبول

استانبول مراکز خرید زیادی دارد و افراد زیادی هستند که می خواهند با هدف خرید وارد این شهر شوند. ترکیه یکی از بهترین کشورها برای خرید پوشاک به حساب می آید، زیرا دارای برندهای ملی با کیفیت بسیار بالایی است و برندهای بین المللی جایگاه بسیار خوبی در آنجا دارند. بهترین زمان برای خرید برای این افراد قطعا فصل هایی خواهد بود که بیشترین تخفیف در اجناس وجود دارد.

در اوج سفر، با افزایش تقاضا، قیمت کالاها در ترکیه نیز افزایش خواهد یافت. هفته اول مرداد در تابستان و اواسط آذر و اوایل ژانویه در زمستان زمان برگزاری حراج در ترکیه است. روزهای خاص مانند عید سعید فطر، سال نو، نوروز، ولنتاین و سایر اعیاد، انتخاب مناسبی برای خرید هستند زیرا در این ایام می توان از تخفیف در این فروشگاه ها بهره مند شد.

آرام ترین فصل استانبول

ارزان ترین فصول استانبول را هم بررسی کردیم، اما قیمت ارزان برای گروهی از افراد کافی نیست. بسیاری از مردم دوست دارند دور از شلوغی سفر کنند. شلوغ ترین فصل استانبول تابستان است.

طبق آمار موجود اردیبهشت ماه آرام ترین ماه استانبول است و افرادی که از انزوا لذت می برند می توانند در این مدت به راحتی سفر کنند. همچنین روز جمعه به خرید نروید و به مکان های شلوغ استانبول بروید. بهترین گزینه برای شما پنج شنبه و شنبه در این شهر است که آرام ترین روزهای هفته هستند.

پرواز زودهنگام؛ یک منبع معتبر برای خرید بلیط

مسافرانی که قصد خروج از استانبول را دارند و می خواهند با هواپیما به کشور بازگردند می توانند در هر ساعت از شبانه روز از اسنپ تریپ بلیط استانبول به تهران را رزرو کرده و از خدمات آژانس مسافرتی مورد اعتماد کشور استفاده کنند. اسنپ ​​تریپ رزرو آسان و ایمن بلیط استانبول-تهران را برای مسافران فراهم می کند و خدمات با کیفیت را تضمین می کند.

نتیجه

برای خرید بلیط استانبول به راحتی می توانید از سرویس اسنپ تریپ کمک بگیرید. تمامی خدماتی که برای سفر نیاز دارید از جمله خرید بلیط هواپیما، رزرو تور، هتل و سایر امکانات در این پلتفرم در اختیار شما خواهد بود. زمان سفر به استانبول تا حد زیادی به هدف شما از سفر بستگی دارد. بنابراین با تعریف این مشکل و با کمک مطالب ذکر شده در متن بهترین زمان را برای خود تعیین کنید.

سوالات متداول

  • بهترین زمان برای سفر به استانبول چه زمانی است؟ شما باید بهترین زمان را بر اساس هدف سفر خود انتخاب کنید. به طور کلی پاییز و بهار بهترین فصل در استانبول خواهند بود.
  • ارزان ترین فصل استانبول کدام است؟ در مناسبت های مختلف و در روزهای پایانی هر فصل، فروشگاه های استانبول تخفیف های زیادی دارند که می توانید از آنها برای خرید کمک بگیرید.
  • بهترین راه برای خرید بلیط استانبول چیست؟ پلتفرم های مختلفی برای شما وجود دارد، اما یکی از بهترین گزینه ها SnapTrip خواهد بود که به سادگی چنین امکانی را در اختیار شما قرار می دهد.

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *