مجله اینترنتی همه در یک

رسانه تخصصی اینترنتی همه در یک

جنجال تلفنی پل دورف در دبی

۱ دقیقه خوانده شده
جنجال تلفنی پل دورف در دبی

تبلیغات بنری


به نظر می رسد گرمای شدید تابستان امسال گوشی هوشمند پاول دورف را نجات داده است. مدیر عامل تلگرام که به استفاده از گوشی های اندرویدی به ویژه سامسونگ گلکسی A52 مشهور است در توییت خود از آسیب دیدن این گوشی بر اثر گرما خبر داد.

به گزارش دیجیاتو، این اتفاق بار دیگر موضوع داغ انتخاب سیستم عامل را برای کاربران تلگرام مطرح کرده است. آیا پل دورف به کمپ آیفون خواهد پیوست یا به دنیای اندروید وفادار خواهد ماند؟ در توییت پاول دورف، او تصویری از گوشی گلکسی A 52 خود منتشر کرد که پنل پشتی آن کاملا از بدنه جدا شده است. “به نظر می رسد گرمای دبی برای تلفن من بیش از حد بود!” دورف با لحنی طنز توییت کرد.

گوشی پاول دورف یکی از پرکاربردترین گوشی های کاربران تلگرام است. تا به حال شک و تردیدهای زیادی در مورد مدل گوشی هوشمند پاول دورف وجود داشت اما در نهایت پاول دورف در جدیدترین پست در کانال تلگرام خود عکسی از گوشی خود با قاب باز به اشتراک گذاشت.

جنجال تلفنی پل دورف در دبی

طبق گزارش های منتشر شده، پاول دورف از گوشی گلکسی A52 استفاده کرده است. اما به نظر می رسد دلیل استفاده او از گلکسی A52 به عنوان گوشی اصلی خود نوعی کار تحقیقاتی است. در واقع مدیر عامل تلگرام گفته است که این گوشی سامسونگ یکی از محبوب ترین گوشی ها در بین کاربران تلگرام است.

این اتفاق بار دیگر موضوع داغ انتخاب سیستم عامل را برای کاربران تلگرام مطرح کرد. بسیاری از کاربران بر این باورند که این نشانگر گوشی های اندرویدی بی کیفیت است، در حالی که برخی دیگر معتقدند گرمای شدید می تواند به هر گوشی هوشمند آسیب برساند.

انتخاب سیستم عامل توسط پاول دورف در این مورد می تواند به عنوان یک سیگنال برای کاربران تلگرام تلقی شود. اگر آیفون را انتخاب کند، ممکن است به این معنی باشد که از پلتفرم اندروید راضی نیست و کاربران را به استفاده از آیفون سوق می دهد.

با این حال، هنوز مشخص نیست که پاول دورف چه تصمیمی خواهد گرفت. او در گذشته بارها از تعهد خود به پلتفرم اندروید صحبت کرده و حتی از تلگرام به عنوان جایگزینی برای اتکای بیش از حد به گوگل و اپل یاد کرده است.

تبلیغات بنری

fararu به نقل از همه در یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *